حمله شجاع خلیل زاده به مدیریت باشگاه پرسپولیس

مدافع میانی موفق سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا که با ثبت دو گل نقش پررنگی در حضور این تیم در مرحله فینال داشت اینچنین گفته است: قبل از اردوی قطر می‌خواستم حرف بزنم اما نخواستم حاشیه به وجود بیاید. الان بهترین موقعیت است. مدیرعامل تیم چند روز است که صحبت می کند و همه جا بحث این را دارد که همه چیز خوب است در صورتی که اصلا اینچنین نیست.

وی ادامه داد: اوضاع تیم اصلا خوب نیست. همه بازیکنان مشکلات و دغدغه مالی دارند. تیمی که رفته فینال آسیا و پرچم ایران را بالا برده زشت است که فقط دنبال پولش باشد. هیچ صحبتی نکردیم چون بازی‌ها حساس بوده. صحبتی نکردیم چرا که می‌دانیم هواداران هم مشکلات مالی دارند و در این شرایط سخت مالی و اقتصادی مشکلاتی دارید. ما به خاطر حال شما صحبتی نکردیم اما به شخصه از روزی که روزی که قطر آمدم، به قطر که نه، طی پنج شش ماه اخیر همواره مرا پیچاندند! هفت بار زنگ زدم و مدیرعامل تیم جواب نداده. مسیج دادم دیده اما جواب نداده. آخرین مسیج من هم موجود است و دنبال بهانه نباشید و همه جا ننشینید و صحبت کنید که همه چیز گل و بلبل است. اصلا اینچنین نیست. روی صحبت من با مدیرعامل تیم است. روراست باش با بازیکنان تیم، هر چه می‌گویی راست بگو! هواداران در جریان باشند. بازیکنان با جان و دل آمدند برای هواداران و می دانند که همه مشکلاتی دارند و ما به عشق شما آمدیم بازی کردیم. بدون بهانه دویدیم و جنگیدیم. یک لحظه شاد باشید برای ما ارزش دارد. همه بازیکنان زن و بچه دارند ولی بازیکنان را روبروی هواداران قرار می دهند که بازیکن قرارداد دارد و بحث مالی می کند و پیشنهاد ندارد. 

شجاع خلیل زاده در ادامه صحبت هایش علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران بدانند اگر روزی اتفاقی افتاد، ما تلاش مان را کردیم اینجا بمانیم اما نشد. فکر نکنید همه چیز گل و بلبل است و هر روز در رسانه، تلویزیون و هر رسانه ای که نگاه می کنید می آیند و می گویند اوضاع خوب است. اوضاع تیم بسیار هم بد است. از سرمربی تیم تا کاپیتان و بقیه بازیکنان. همه از اوضاع بد تیم می نالند اما مصاحبه نکردند ولی گفتیم تا بدانید.

مدافع پرسپولیس در ادامه صحبت هایش با هواداران گفت: ما هیچ وقت در جریان بازی ها ننالیدیم و از مشکلات نگفتیم و فقط جنگیدیم. برای هواداران بازی کردیم. ما مثل بازیکنان عربستانی نبودیم که برای یک بازی یک میلیارد پول بدهند. زشت است که بازیکن پرسپولیس که فینال رفته، برای 30 میلیون پاداش، منت سرش باشد. چه ما باشیم و نباشیم شما همیشه در قلب ما هستید و دوست تان داریم.