جایگزین فکری در نساجی مشخص شد

بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران برای برگزاری بازی تدارکاتی مقابل تیم ذوب‌آهن راهی ورزشگاه شدند. اکر دستیاران فکری در این بازی حاضر نشوند حامد شیری و مهدی نظری به عنوان بزرگتر تیم، هدایت تیم نساجی را برعهده می‌گیرند. این طور که از جو تیم فوتبال نساجی پیداست بازیکنان به شدت از کاری که فکری کرده بسیار ناراحت هستند. شنیده می‌شود اصرار فکری برای تصاحب نیمکت استقلال در حالی که استقلالی‌ها حاضر به پرداخت غرامت برای این مربی نشدند بیش از هر چیز برای بازیکنان نساجی گران تمام شده است.

با این حال، محمود فکری، سرمربی تیم نساجی قراردادش را با این تیم فسخ کرده و برای پیوستن به باشگاه استقلال راهی این باشگاه شده است. از این رو دیگر تیم نساجی را همراهی نخواهد کرد. به نظر می‌رسد برخلاف برخی خبر‌ها باشگاه نساجی از این مربی شکایت نکرده است. این که چرا نساجی‌چی‌ها از این مربی هنوز شکایت نکرده و به راحتی از کنار فسخ یک طرف او گذشتند جای سوال دارد. البته برخی مدعی شدند مسئولان باشگاه نساجی در ازای این انتقال غرامت گرفتند ولی چون نمی‌خواهند با واکنش تند هواداران رو به رو شوند موضوع را طور دیگری نشان می‌دهند. هرچند احتمال واقعیت داشتن این قبیل شنیده‌ها بسیار کم است.

مسئولان باشگاه نساجی از شب گذشته تاکنون بیکار نبوده و باب مذاکره با حمید مطهری و  مهدی تارتار  را باز کردند. به نظر می‌رسد شانس تارتار بیش از مطهری است چراکه در جلسه با مسئولان این باشگاه حضور دارد و دستیاران وی در راه ورزشگاه هستند و در نظر دارند بازی نساجی مقابل تیم ذوب‌آهن را از نزدیک تماشا کرده و این تیم را ارزیابی کنند.

گویا مطهری که دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس است، علاقه‌ای به همکاری با باشگاه نساجی نشان نداده و ترجیح می‌دهد با گل‌محمدی به کارش ادامه دهد. از این رو شانس تارتار در صورت توافق مالی با مدیران نساجی از هر گزینه دیگری بیشتر است. در صورتی که دستیاران تارتار پس از بازی امروز تیم را از نظر فنی تایید کنند وی امشب (چهارشنبه) قراردادش را نهایی می‌کند.