توضیحات مدیرعامل باشگاه نساجی درباره وضعیت این تیم شمالی

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم شمالی اظهار کرد: تیم نساجی مازندران جزو تیم‌هایی است که خیلی زود تمرینات خود را شروع کرده است. البته سرمربی ما تغییر کرد و انتخاب خوبی از سوی هیئت مدیره باشگاه صورت گرفت و وحید فاضلی یکی از مربیان با دانش فوتبال کشورمان را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردیم.

امیری درباره اینکه نساجی در کدام ورزشگاه به رقبا می‌رود، گفت: طبق هماهنگی با استاندار و رنگرز  رئیس اداره کل وزارت ورزش مازندران قرار است ورزشگاه وطنی ترمیم و طبق برنامه بازی‌های ما در ورزشگاه وطنی برگزار شود. ورزشگاه وطنی قائمشهر خانه اول و آخر باشگاه نساجی است. خواسته ما فقط این بود که چمن ورزشگاه وطنی طبیعی شود تا مصدومیت‌ها کاهش یابد.  

او بیان کرد: انتخاب فاضلی باعث شد که بدون تغییرات  و با همان روند قبلی به کار خود ادامه بدهیم، چون این مربی شناخت کامل از بازیکنان جذب شده دارد. علاوه بر این تیم ما یک اردوی خوب در کیش پشت سر گذاشت و ۲ بازی تدارکاتی برگزار کرد. نقاط ضعف و قوت تیم از سوی کادر فنی شناسایی شد و سرمربی در فاصله ۲ هفته به آغاز بازی‌ها درصدد رفع این نقاط ضعف است. ضمن اینکه ما تا قبل از بازی با تیم آلومینیوم اراک ۳ بازی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته ایم. تیم ما قبل از آغاز مسابقات عازم مشهد می‌شود و یک دیدار تدارکاتی با تیم شهر خودرو برگزار می‌کند. امیدوارم تیم نساجی مانند جایگاهی که دارد در بازی‌های لیگ برتر فوتبال بدرخشد.