برگ برنده پرسپولیس چیست؟

«حسین عبدی» با اشاره به انتصابات جدید در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این که وزارت ورزش در سریع‌ترین زمان تصمیم گرفت تا مدیرعامل  باشگاه را تعیین کند،  اتفاقی خوب و تدبیری کلیدی است.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: از  «جعفر سمیعی» شناخت چندانی ندارم اما وی بدون شک در راستای انجام وظایف خود به همکاری خانواده پرسپولیس نیازمند است. در کنار سمیعی، « ابراهیم شکوری » قرار دارد که مدیری از جنس فوتبال به شمار می‌رود و هم سابقه ورزش و هم مدیریت را دارد. بی‌تردید یکی از برگ‌های برنده پرسپولیس انتصاب شکوری است.

وی گفت: حضور سمیعی و شکوری یعنی بها دادن به جوانان، جوانانی که هم در عرصه ورزش و هم در مدیریت تجربه لازم را دارند و سواد آکادمیک آنان نیز در سطح بالایی قرار دارد. امیدوارم انتصاب آنها آغاز راهی برای حمایت از جوانان باشد.

حسین عبدی در ادامه شرایط پرسپولیس را در فوتبال ایران خاص دانست و یادآور شد: این تیم کمتر از ۲ ماه دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و نیاز به حمایت دارد. مدیریت باشگاه در کنار پیشکسوتان باید حمایت لازم را از نماینده ایران انجام دهند تا ناکامی در آسیا برای تیم‌های ایرانی پایان یابد. البته برخی ادعا دارند که چند بازیکن پرسپولیس محروم و چند بازیکن را نیز در اختیار ندارد اما این تیم نیمکت قوی دارد و کادر فنی باید از همه ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببرد.  

مربی تیم‌های پایه فوتبال ایران با اشاره به نتایج خوب پرسپولیس در چند دوره گذشته لیگ تصریح کرد: این نتایج حاصل برنامه‌ریزی و تلاش مدیران و کادر فنی بود. اینکه انتظار داشته باشیم تداوم داشته باشد بیهوده نیست اما سخت به نظر می‌رسد، چون تیم‌های رقیب در حال تقویت خود هستند و بازیکنان خوبی را جذب کردند،  با این وجود اگر همدلی و همراهی در خانواده پرسپولیس وجود داشته باشد رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی دور از دسترس نیست.