آخرین وضعیت مارادونا بعد از عمل جراحی

 پزشک دیه‌گو مارادونا اعلام کرد که عمل جراحی صورت گرفته روی مغز او برای برداشتن یک تومور موفقیت‌آمیز بوده است. مارادونا دو روز پیش به دلیل به بیمارستان منتقل و برای انجام عمل جراحی بستری شده بود.

لئوپولدو لوکه، پزشک جراح مارادونا و پزشک شخصی او، پس از عمل جراحی 80 دقیقه‌ای روی اسطوره فوتبال آرژانتین در کلینیک اولیووس شهر بوئنوس آیرس آرژانتین که ده‌ها نفر از طرفداران کاپیتان سابق آلبی‌سلسته پشت درهای آن تجمع کرده بودند، گفت: توانستم تومور را با موفقیت تخلیه کنم و دیه‌گو هم به خوبی زیر عمل طاقت‌ آورد. وضعیت مارادونا تحت کنترل است. پروسه درمان فردا هم ادامه دارد و بخشی دیگر از آن را انجام خواهیم داد. به همین دلیل او باید در بیمارستان بماند و مرخص شدنش هم به این بستگی دارد که وضعیتش پس از این جراحی چگونه پیش برود اما می‌توانم بگویم که شروع روند ریکاوری دیه‌گو خوب بوده است. واکنش او پس از عمل امیدوار کننده بود.

مارادونا روز دوشنبه پس از بروز یکسری علائم در او به کلینیک ایپنسا در شهر لاپلاتا منتقل شد و نتیجه MRI که روز سه‌شنبه از او گرفته شد نشان داد که در مغز او یک تومور وجود دارد. این در حالی است که مارادونا روز جمعه هفته گذشته 60 ساله شد و برای دیدن شاگردانش قبل از پیروزی 3 بر صفر آنها مقابل تیم پاتروناتو به ورزشگاه رفت که البته قبل از شروع بازی آنجا را ترک کرد.