ضربه ای که پرسپولیس به خاطر عیسی آل کثیر خورد

بعد از محرومیت شش ماهه  عیسی آل‌کثیر  حالا فقط مهدی عبدی و آرمان رمضانی را به عنوان مهاجم هدف در اختیار دارد و این بازیکنان تا زمانی که محرومیت آل‌کثیر به پایان برسد باید در لیگ برتر و در بازی مهم فینال لیگ قهرمانان آسیا جانشین آل‌کثیر در ترکیب پرسپولیس باشند.

عبدی که روز گذشته (جمعه) در اولین دیدار پرسپولیس در این فصل به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت موفق به گلزنی نشد و چند موقعیت گلزنی را هم از دست داد تا مشخص شود پرسپولیس برای این پست در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا نیاز به خرید یک مهاجم هدف دارد. موردی که یحیی گل‌محمدی هم به وی اشاره کرده است.

البته پرسپولیس آرمان رمضانی را هم در این پست در اختیار دارد که او تا این لحظه نتوانسه انتظارات را برآورده کند تا شاید پرسپولیس برای فینال آسیا و ادامه رقابت‌های لیگ برتر به فکر خرید یک مهاجم باشد تا حداقل تا پایان محرومیت آل‌کثیر این تیم مشکل گلزنی نداشته باشد. باشگاه پرسپولیس و گل‌محمدی مشغول بررسی گزینه‌های متعددی هستند تا در نهایت یک بازیکن باکیفیت را جایگزین آل‌کثیر در ترکیب تیم‌شان کنند و باید دید کدام بازیکن هشتمین خرید پرسپولیس در فصل جدید خواهد بود.