آمدم پشت خطیبی باشم اما او می‌خواهد برود

سعید عباسی در خصوص اتفاقات شب گذشته تیم آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: کاش یک نفر پیدا شود و به من هم توضیح بدهد ناگهان چه اتفاقى که سرمربى از همه خداحافظى کرد وحلالیت طلبید! بنده در این یک هفته فقط دویده‌ام و کارهاى اساسى جهت حضور تیم در مسابقات را سامان دادم تا تیم از مسابقات حذف نشود که باعث خنده در لیگ بشویم.

وی ادامه داد: باید ببینیم این نوع بازی کردن بر عهده چه کسی است. بازیکن گرفتن بر عهده سرمربی بوده و از طرف مدیران به او تفویض اختیار شده است. اگر کم و کاستی هست خودش باید جواب بدهد. هیات مدیره چندماه بعد از جذب بازیکنان دچار تغییرات شد. هیات مدیره جدید حدود 15روز است که مشغول به کار شده است.

متن قراردادها اشکال داشت

مدیرعامل آلومینیوم اراک تصریح کرد: من در جذب بازیکن نقشی نداشتم ولی مشکلات اداری و ساختاری برای ثبت قرارداد بازیکنان را در عرض یک هفته انجام دادم. متن قراردادها اشکال داشت و آن‌ها را تصحیح کردم. با بخش حقوقی مشورت شد و تائیدیه گرفتیم. اگر ایرادی در بعضی کارها وجود دارد از خودشان باید پرسید. پوریا آریاکیا را می‌خواستند که به سرعت گرفتیم. تعجب می‌کنم چطور در این چند وقت ترکیب تیم مشخص نشد در صورتیکه کل بودجه پیش‌بینی شده، هزینه شده است.

عباسی با اشاره به زمان کمی که در اختیار مدیران جدید باشگاه اراکی قرار داشت، گفت: اگر کمبودی وجود دارد به مدیرعامل و هیات مدیره قبلی ارتباط پیدا می کند. ما فقط سرعت خدمت رسانی را بالا بردیم و مشکل پنجره نقل وانتقالاتی، مسائل و مشکلات ایفمارک و... را در یک هفته حل کردیم. تعهداتی دادیم باید به آن‌ها در وقت مقتضی عمل کنیم. آقایان بگویند عباسی در کجای این داستان قرار دارد؟ در حالیکه آلومینیوم جزو تیم‌هایی بوده که زودتر از بقیه اقدام به جذب بازیکن کرد.

کار دو ماه را در سه روز انجام دادم

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تعلل مدیرعامل در ثبت قراردادها باعث ناراحتی سرمربی شده، گفت: وقتی پنجره بسته است، بازیکنان شناسه فردی ندارند، بعضی از آن‌ها ایفمارک نرفته‌اند و ... چه قراردادی می‌توانیم ببندیم؟ من کار یکی دو ماه را در دو سه روز انجام دادم. پرسنل باشگاه شبانه‌روز کار کردند، بعد دیدند امور در حال درست شدن است، گفتند چگونه فلانی را بزنیم؛ بازیکنان نروند امضا کنند! یک روز و نیم هم درگیر این مساله بودم. در تهران منتظر بودم تا مدارک را برسانند و به همین خاطر مشکلاتی به وجود آمد. پنجره ما حدود یک هفته پیش باز شد. آیا من تعلل کردم؟

به نفع کسی نیست با آبروی من بازی کند

عباسی در مورد اینکه گفته می‌شود فرازکمالوند گزینه نزدیک به هدایت آلومینیوم در صورت جدایی رسول خطیبی است، عنوان کرد:‌ من تا دیشب که می‌خواستم بخوابم با هیچ احدی صحبت نکرده‌ام و هیچ مسأله‌ای هم در ذهن من نیست. امیدوارم وقتی می‌خواهند کسی را بزنند، قیامت را هم در نظر بگیرند. خیلی نامردی است در مورد کسی که در یک هفته این همه کار کرده و از تمام ارتباطات خودش استفاده کرده، این چنین صحبت شود. یک تیم یخ‌زده و فریز شده را گرفتم و بازیکنان استرس داشتند.

وی افزود: اسناد موجود است. اگر کسی بخواهد دست روی آبروی من بگذارد طوری افشاگری می‌کنم که از فوتبال برود. به نفع کسی نیست که وارد این بازی شود. به من گفتند برای کنترل هزینه‌ها و برخی مسائل دیگر به اینجا بیایم. البته نفرات قبلی هم زحمت کشیدند و کارشان را کردند و رفتند.

آمدم پشت خطیبی باشم اما او می‌خواهد برود

عباسی در مورد اعلام جدایی رسول خطیبی اظهار داشت: من رسول خطیبی را بعد از بازی در هتل دیدم. در حال رفتن بود و با همه صحبت می‌کرد به جز من! هر بحثی وجود دارد که نباید آن را در رسانه‌ها مطرح کرد. مگر رسانه‌ها مدیرعامل هستند؟ اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. او با همه صحبت کرده به جز مدیرعامل باشگاه! او می‌خواهد برود اما من آمدم که پشت او بایستم.

وی افزود: وقتی متوجه نمی‌شود چه بگویم؟ متاسفم از اینکه متوجه کمک من نشده است.  اگر حرفی دارد بیاید و مستقیم بگوید که؛ عباسی در این چند روز که آمده کار من را خراب کرده است. آیا عباسی ناگهان در سه روز 20 بازیکن آورد؟

مافیا به قطار در حال حرکت سنگ می‌زند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تصریح کرد:‌ اگر در این شهر مشکلی دارند مرد باشند و جوانمردی را در نظر بگیرند. با آبرو و اعصاب دیگران بازی نکنند. کسانی از من خواستند به اینجا بیایم که نتوانستم رویشان را زمین بیندازم. من از روی بیکاری به این باشگاه نیامدم. قرار است کار را درست کنیم.

وی افزود: سهامدار پول می‌دهد، استاندار هم زحمت می‌کشد پس بهتر است آقایان عوامل منفی را برای یکبار هم که شده پاک کنند. ما برای بازی بازی کردن و پر کردن جیب خودمان به آلومینیوم نیامدیم. همه هم من را می‌شناسند. قطار در حال حرکت را همه سنگ‌اندازی می‌کنند و این می‌شود مافیا و کثیفی فوتبال. این‌ها بی انصافی است.