از وضعیت پرونده شکایت سینا عشوری تا عملکرد تراکتور در هفته اول لیگ

محمد علیپور مدیرعامل  باشگاه تراکتور درباره تساوی این تیم برابر تیم نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال در هفته‌های ابتدایی عیار تیم‌ها مشخص نیست و  تیم ما هم از این امر مستثنی نیست. همچنین منصوریان برای اولین بار است  از یک سیستم  استفاده می‌کند و زمان می‌برد تا بازیکنان  با این سیستم هماهنگ شوند. البته تیم ما در هفته اول نقاط ضعف و قوتی داشت که به مرور زمان ضعف‌های ما برطرف می‌شود. تیم نفت مسجد سلیمان هم بازی بسته‌ای ارائه کرد و به خواسته خود هم دست یافت.  

علیپور درباره اینکه حمزاوی مهاجم تراکتور عملکرد خوبی در بازی هفته اول لیگ برتر نداشت و هواداران نگران خط حمله تیم خود هستند، گفت: ما همانند طرفداران خود دوست داریم که مهاجم خوب و گلزن داشته باشیم. همچنین اگر حمزاوی انتظارات را برآورده نکرد دلیل فنی نداشت بلکه تیم به تازگی از دوران بدنسازی خارج شده است و باید به بازیکنان فرصت بدهیم تا به فرم ایده آل خود برسند.  

تیم ما نیاز به مهاجم گلزن دارد 

او افزود: تیم ما نیاز به مهاجم گلزن دارد، اما در ایران چنین مهاجمی وجود ندارد و همه بازیکنان دارای تیم هستند. معتقدم بازیکنان ما پتانسیل گلزنی دارند و باید صبر و حوصله داشته باشیم تا مهاجمان ما بتوانند گل بزنند. علاوه بر این تیم  ما فقط ۲ بازی تدارکاتی داشت و باید بیشتر بازی می‌کرد تا بازیکنان به هماهنگی دست یابند. به هر حال من مقصر هستم که بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم تدارک ندیدم.  

علیپور: هماهنگی با سیستم منصوریان زمان می‌برد/ بازیکنان تراکتور پتانسیل گلزنی دارند

کارشناسان فنی باید درباره قرارداد واسعی نظر بدهند 

مدیرعامل تراکتور درباره اینکه بازی کردن واسعی مشکلی برای این تیم تبریزی ایجاد نمی‌کند، گفت: واسعی قراردادش را با باشگاه پیکان فسخ کرده است و مشکلی برای عقد قرارداد با تیم ما نداشت به همین علت او را به خدمت گرفتیم. البته پرونده این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت رسیدگی می‌شود و کارشناسان فنی باید درباره قراردادش نظر بدهند.  

علیپور درباره پرونده شکایت سینا عشوری گفت: مذاکراتی با عشوری داشتیم و این مشکل را به زودی حل می‌کنیم تا نگرانی برای کسب مجوز حرفه‌ای نداشته باشیم.  

او درباره وضعیت جذب علیرضا ابراهیمی بیان کرد: ابراهیمی تحت قرارداد باشگاه گل گهر سیرجان است و نمی‌توانیم او را جذب کنیم. اگر ابراهیمی بازیکن آزاد بود در آن صورت می‌توانستیم او را به خدمت بگیریم. علاوه بر این معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان ما منتفی شد، چون باشگاه گل گهر درخواست جدیدی ارائه کرد که ما تقاضای این باشگاه را قبول نکردیم.