حتی با جذب رونالدو و مسی هم نمی‌توانیم در فینال آسیا بازی کنیم!

مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است لیست نهایی جذب بازیکنان جدید را از یحیی گل‌محمدی تحویل بگیرند و اقدامات لازم را پیگیری کنند.

در این مورد اما فشار زیادی از سوی طرفداران تیم به کادرفنی وارد آمده و هواداران در فضای مجازی این سوال را مطرح می‌کنند که برنامه گل‌محمدی برای پر کردن جای عیسی آل‌کثیر ، وحید امیری و احسان پهلوان، محرومان پرسپولیس در فاز تهاجمی و شجاع خلیل‌زاده در خط حمله چیست.

یکی از مربیان پرسپولیس در گپ و گفتی دوستانه به ما گفت: «فکر می‌کردیم موضوع مشخص باشد اما دوستان و هواداران همچنان از ما در مورد لیست بازیکنان در فینال آسیا می‌پرسند. ما لیست‌مان را دو ماه قبل و پیش از بازگشت به رقابت‌های آسیایی رد کردیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا همان لیست را تا پایان بازی‌های این فصل قبول دارد. حتی اگر در این شرایط، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را هم جذب کنیم، نمی‌توانند در فینال ما را همراهی کنند!»

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه چند روز قبل به صورت رسمی این موضوع را مطرح کرد و گفت که باشگاه توانایی ندارد بازیکن جدیدی برای حضور در فینال آسیا جذب کند و اگر هر بازیکنی جذب تیم شود، فقط در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان فصل آینده به میدان می‌رود.