گزینه‌های گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس

سیامک نعمتی در لیگ قهرمانان آسیا، مدافع راست پرسپولیس بود. او در پست جدید نیز درخشید و توانست عصای دست یحیی گل‌محمدی باشد. سیامک از وقتی از پیکان به پرسپولیس آمده تا به حال، بارها اقدام به تغییر پست داده است. او هافبک و وینگر راست، هافبک چپ، مدافع راست و مهاجم سایه برای تیم بازی کرده و تجربیات خوبی نیز به دست آورده تا جایی که به یکی از مهره‌های ثابت تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی تبدیل شد. 

سیامک در آسیا، به دو دلیل مدافع راست شد. اول اینکه مهدی شیری به علت مصدومیت، چند روز بیشتر در تهران ماند و دیر به قطر رسید. در ثانی، پرسپولیس مدافع راست تخصصی و قدرتمند دیگری نداشت و از آنجا که سیامک سه مرتبه در لیگ، مدافع راست شده بود، به دستور و خواسته کادرفنی، در این پست به میدان رفت. 

این بازیکن در پست جدید به قدری درخشید که یکی از گزینه‌های «بهترین مدافع راست آسیا» شد و وقتی این موضوع به نظرسنجی گذاشته شد، او را رای هواداران پرسپولیس و فوتبالدوستان ایرانی توانست عنوان گفته شده را به خود اختصاص دهد. با این حال، در لیگ برتر بدون تردید بازی‌های کمتری به سیامک به عنوان مدافع راست می‌رسد زیرا شیری در فرم خوبی قرار دارد و یحیی در بازی مقابل سایپا هم از این بازیکن سود برد. البته در آن دیدار، سیامک به علت شک و تردیدهایی به خاطر ابتلا به کرونا، در لیست تیم حضور نداشت. درست در همین بازی، پرسپولیس گلی به ثمر نرساند و دستش از کسب برد، کوتاه ماند. در واقع مشکل اصلی پرسپولیس در بازی مقابل سایپا، در خط حمله بود نه دفاع. 

بعد از آن بازی نیز، سیامک همراه تیم ملی به ترکیه و سپس بوسنی رفت. این بازیکن در بازگشت به لیگ، در کنار مهدی عبدی، آرمان رمضانی، امیر روستایی، آریا برزگر و حتی علی شجاعی، یکی از گزینه‌های یحیی گل محمدی برای زوج سازی با وحید امیری در پیشانی خط حمله است.