واکنش افسری به اظهارات مدیر تیم مس رفسنجان

موضوع اسکان تیم گل‌گهر سیرجان در شهر رفسنجان تبدیل به مورد اختلافی جدی بین دو باشگاه شده است. مسئولان گل‌گهر معتقدند هتلی که در رفسنجان برای آن‌ها در نظر گرفته شده(هتل جهانگردی) شرایط خوبی ندارد اما مسئولان تیم مس می‌گویند این هتل وضعیت خوبی دارد.

حیدر افسری صبح امروز، به انتقاد از شرایط میزبانی مس پرداخت و در طرف مقابل مدیر تیم مس رفسنجان نیز اعلام کرد هتل جهانگردی رفسنجان مانند هتلی است که گل‌گهر در سیرجان در اختیار تیم‌های مهمان قرار می‌دهد و آیا این باشگاه هتل محل اقامت خانگی خودش را به تیم‌های رقیب می‌دهد؟

به همین خاطر مدیر تیم تیم فوتبال گل‌گهر با دیگر ضمن انتقاد از شرایط میزبانی اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر برای در اختیار گذاشتن هتل خانگی خودش به تیم‌های مهمان مشکلی ندارد.

حیدر افسری در پاسخ به اظهارات حیدر رضایی مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: اگر شرایط هتل جهانگردی رفسنجان خوب است چرا خود تیم مس به آنجا نمی‌رود؟ هر تیمی به سیرجان بیاید، اگر هتل جهانگردی (محل اقامت اعضای تیم گل‌گهر در سیرجان) را بخواهد ما در اختیارش قرار می‌دهیم و خودمان به هتل عطر سیب می‌رویم. مشکلی از این بابت نداریم.

افسری با اشاره به اینکه مدیر تیم مس رفسنجان معتقد است اطلاعات او (افسری) از سهیل مهدی بیشتر نیست و نباید از شرایط چمن و ورزشگاه خانگی مس که به تایید سازمان لیگ رسیده انتقاد کند، گفت: اگر سهیل مهدی را ملاک قرار داده‌اند چرا به نظر او احترام نمی‌گذارند؟ او گفته هتل هیلان را در اختیار تیم مهمان قرار بدهید. چرا از این مساله سرپیچی می‌کنند؟

وی ادامه داد: اطلاعات من ناقص و ضعیف است. اطلاعات سهیل مهدی بیشتر از من است من هم این را قبول دارم. او مسئول برگزاری مسابقات است و به مس رفسنجان گفته که هتل هیلان را در اختیار مهمان، ناظران و داوران قرار بدهید. خودشان هم که اذعان دارند هتل جهانگردی هتل خوبی است، 15 اتاق دارد و به محل مسابقه هم نزدیک است. تیم مس رفسنجان به آنجا برود و ما هم به هیلان می‌رویم. مشکلی نداریم!

مدیر تیم گل‌گهر گفت: سازمان لیگ سال گذشته روی باشگاه ما فشار گذاشت و در دو ماه ورزشگاهمان را آماده کردیم. نمی‌شود به جایی برویم که زمین، هتل و همه چیز به ضرر ما باشد.

افسری در مورد اینکه مدیر مس رفسنجان معتقد است سازمان لیگ ورزشگاه خانگی این تیم را با شرایط فعلی تایید کرده است، اظهار داشت: ما حرفی نداریم. سازمان لیگ برگزاری مسابقه در آن ورزشگاه را تایید کرده و مساله ای نیست. اما سازمان لیگ به آن‌ها گفته هتل هیلان را به مهمان بدهند. اگر می‌خواهند مهمان‌نوازی کنند این هتل را به ما بدهند و خودشان به هتل جهانگردی که شرایط خوبی هم دارد بروند. مساله حل می شود. ما هم همین کار را در سیرجان برایشان انجام می دهیم. نه مس رفسنجان بلکه هر تیمی به سیرجان بیاید و درخواست کند جهانگردی را در اختیارش می‌گذاریم و خودمان به عطر سیب می‌رویم.