شفاف سازی معاون اجرایی پرسپولیس برای خواسته غیر منطقی شاهین طاهرخانی

« شاهین طاهرخانی » درخواست قراردادی کمتر از سه سال داشت. او خواست بند جدایی در قراردادش باشد که هر زمانی خواست با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار از تیم جدا شود که این خواسته‌ها غیر منطقی بود. این بخشی از سخنان معاون اجرایی پرسپولیس بود.

 «ابراهیم شکوری» در پایان فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: روز بسیار سختی داشتیم و با توجه به اینکه سهمیه جذب هفت بازیکن لیگ برتری ما تکمیل شده بود، بین دو مورد خیلی خاص، مانده بودیم.

وی افزود: بین عیس آل‌کثیر که زحمات زیادی در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس متحمل شده بود و یک بازیکن دیگر که خواسته‌های غیر معقول داشت، تردید داشتیم. این بازیکن با چهار مدیر برنامه متفاوت با باشگاه پرسپولیس مذاکره می‌کرد.

شکوری با تاکید براینکه حفظ برند پرسپولیس از همه چیز مهمتر است، ادامه داد: «شاهین طاهرخانی» درخواست قراردادی کمتر از سه سال داشت. او خواست بند جدایی در قراردادش باشد که هر زمانی خواست با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار از تیم جدا شود که این خواسته‌ها غیر منطقی بود.

وی گفت: بازیکنی که می‌خواهد به پرسپولیس ملحق شود باید بداند که این پیراهن چه جایگاه و ارزشی دارد. بازیکن نباید در روز آخر نقل و انتقالات با این خواسته‌ها خودش را به تیم تحمیل کند. در نهایت امیدوارم ایشان موفق باشد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: محمد انصاری و عیسی آل‌کثیر در فهرست ما باقی مانند و مطمئن باشید این تصمیم در آینده به نفع تیم خواهد بود.

شکوری در خصوص اینکه پرسپولیس درپی بازیکن آزاد خواهد بود؟ گفت: اگر نفری را جذب کنیم باید یک بازیکن از فهرست ما خارج شود. اکثر بازیکنان مدنظر کادر فنی با باشگاه‌های خود داشتند و طبیعی است که جذب آنان بسیار دشوار باشد.

وی افزود: در فینال آسیا هستیم و با همین نفرات در لیگ قهرمانان عالی بودیم. باید به بازیکنان خود ایمان امید داشته باشیم و از همین حالا با هوداران، کادر فنی بادانش و بازیکنان بزرگی که داریم برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

شکوری خطاب به هواداران پرسپولیس ، عنوان کرد: از آنان می‌خواهم وارد مسایل حاشیه‌ای که برخی تیم‌ها برای ما ایجاد می‌کنند، نشده و تنها از پرسپولیس حمایت کنند.