امیر عابدزاده دوباره بهترین بازیکن زمین شد

امیر عابدزاده بار دیگر ارزش های خود را در لیگ پرتغال به رخ کشید.

امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو در دیدار برابر بوایشتا نیز درخشید و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا تیمش 1 امتیاز از این دیدار به دست بیاورد. 

عابدزاده بعد از پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا درخشش او در این فصل لیگ پرتغال ادامه داشته باشد. 

بیوگرافی امیر عابدزاده

امیررضا عابدزاده، دروازه‌بان فوتبال، متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران است. امیر فرزند فوتبالیست و دروازه‌بان تاریخی و بنام ایرانی، احمدرضا عابدزاده است. احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران، استقلال تهران است.

سوابق فوتبالی امیر عابدزاده

امیررضا عابدزاده از ۷ سالگی زیر نظر پدرش تمرین کرده است و در سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ عضوی از آکادمی فوتبال پرسپولیس تهران بود.

مهاجرت امیر عابدزاده به انگلستان

امیررضا عابدزاده از سن ۱۵ سالگی به انگلستان منتقل شد. و در سال ۲۰۰۸ مدتی عضو تیم برنتفورد بود، سپس در سال ۲۰۰۹ به آکادمی باشگاه تاتنهام پیوست و پس از آن به تیم لندن تایگر رفت.

عضویت امیر عابدزاده به تیم‌های آمریکایی

امیر عابدزاده در سال ۲۰۱۱ به کشور آمریکا و تیم لس‌آنجلس بلوز رفت و مدتی نیز در تیم ۲۳ سال لس‌آنجلس بلوز بازی کرد.

امیر عابدزاده,بیوگرافی امیر عابدزاده,عکس های امیر عابدزاده

حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس

عابدزاده در سال ۲۰۱۲ به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در فصل اول حضورش در تیم پرسپولیس یعنی در زمان سرمربیگری مانوئل ‍ژوزه و یحیی گل محمدی فرصت بازی کردن در بازی‌های رسمی را پیدا نکرد. امیررضا عابدزاده در فصل دوم هم چند هفته ابتدایی را با تیم بزرگسالان تمرین کرد اما با نظر علی دایی سرمربی وقت تیم و موافقت خودش به تیم امید پرسپولیس ملحق شد. او نسبت به مدیران پرسپولیس نارضایتی داشت.

پیوستن امیر عابدزاده در تیم ماریتیمو

امیر عابدزاده در حال حاضر دروازه بان تیم ماریتیمو پرتغال است.