واکنش مدیرعامل پیکان به حضور حق وردی در پرسپولیس

 اکبر محمدی بعد از خروج از فدراسیون فوتبال در خصوص ثبت‌نامش برای هیأت رئیسه این فدراسیون اظهار داشت: فوتبال امروز موضوع درجه 2 و 3 نیست و یک اولویت در جامعه است. چالش‌های زیادی پیش روی هیات رئیسه و مدیریت آتی فوتبال وجود خواهد داشت و امیدوارم هر فردی برای انتخابات می‌آید با استفاده از همه تجارب اهالی فوتبال بتواند مشکلات پیش رو را از سر راه بردارد.

وی افزود: در هر صورت فوتبال ما حالش خوب نیست و من هم سعی کرده‌ام به نمایندگی از باشگاه‌ها در اینجا ثبت‌نام کنم. اهالی مجمع براساس مقبولیت، قطعا بهترین گزینه را در انتخابات انتخاب خواهند کرد. 

مدیرعامل باشگاه پیکان تاکید کرد: کارنامه افراد مشخص است و هر کسی در حوزه‌هایی صحبت می‌کند. باید ببینیم بررسی صلاحیت‌ها به چه شکل صورت می‌گیرد و مطالبات مجمع به شکل پیش خواهد رفت. به اعتقاد من اعضا به بهترین برنامه‌ رأی خواهند داد نه بهترین نفر. 

مدیرعامل باشگاه پیکان یادآور شد: ‌فوتبال ما بدهی زیاد دارد و برای ساماندهی تیم‌های ملی، هزینه‌های روزمره هم وجود دارد و از نظر من یک تیم فنی و سیاسی نیازمند فدراسیون فوتبال ایران است. 

محمدی در خصوص جدایی حجت حق‌وردی و شایعات حضور تارتار در پرسپولیس گفت: ما از حق‌وردی تشکر می‌کنیم، چون روی او حساب کرده بودیم و ابتدای فصل هم با جدایی‌اش مخالفت کردیم. هر چه جلوتر رفتیم او کمتر بازی کرد و در نهایت با رضایت کادرفنی از تیم ما جدا شد. تا آنجا که من می‌دانم حق‌وردی می‌خواهد به آذربایجان برود و قضیه حضورش در پرسپولیس را نمی‌دانم. 

وی در خصوص اینکه شایعات حضور تارتار در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: ‌تارتار مربی پیکان است و با ما قرارداد دارد و باشگاه پیکان روی آن حساب کرده تا نتایج بهتری در ادامه راه کسب کنیم. 

وی در خصوص جدایی بازیکنی مثل شیخ ویسی عنوان کرد: شیخ ویسی و حجت حق‌وردی هر دو از جمع ما جدا شدند ولی همه قضایا با توافق دوطرفه بوده و به تفاهم رسیدیم که جدایی این نفرات هم به نفع آنها است و هم به نفع ما.