به گزارش افکار نیوز،خرمزي پس از ناكامي تيمش در صعود به ليگ برتر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت مقابل گهر دورود به خبرنگار ايسنا منطقه لرستان گفت: به لرستان و مردم درود به خاطر اين صعود تبريك ميگويم و اميدوارم در ليگ برتر گهر نمايندهاي خوب و شايسته باشد.

وی با بیان اینکه در بازی برگشت حق مسلم ما فقط برد و پیروزی بود، اظهار کرد: مطمئن باشید اگر ما اینجا یک گل می‌زدیم، به هیچ‌وجه نمی‌توانستیم سالم از ورزشگاه خارج شویم.

خرمزی تصریح کرد: برای خودم متاسفم که در جایی مربیگری می‌کنم که در راس فدراسیونی همچون فوتبال آقایانی هستند که به هیچ‌وجه فوتبالی نیستند.

سرمربی ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه جابه‌جایی چندگانه مکان بازی صددرصد در کسب این نتیجه تاثیرگذار بود، یادآور شد: یک روز می‌گفتند بازی در خرم‌آباد برگزار می‌شود، بعد می‌گفتند در درود، تهران، بروجرد یا دورود برگزار می‌شود. آیا این انصاف است که ما ندانیم در کجا می‌خواهیم به مصاف گهر برویم. وی عنوان کرد: درست است که گهر به لیگ برتر صعود کرده، ولی با اطمینان می‌گویم امتیازش فروخته خواهد شد.

خرمزی با اشاره به اینکه فوتبال بوشهر تنها شاهین نیست، گفت: امسال سال طلوع فوتبال این شهر بود. استعدادهای خوبی در این شهر هستند که در صورت توجه ویژه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وي در خاتمه افزود: فصل آينده هدايت تيم ايرانجوان را ديگر عهدهدار نخواهم بود.