جنجال های بازی استقلال و سایپا+عکس

در اواخر نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و سایپا شیخ دیاباته روی اشتباه رضا علیاری مدافع سایپا با منادی تک به تک شد اما وی توپ را به بیرون زد.

در ادامه مدافع سایپا به خاطر این صحنه با منادی صحبت کرد ولی دروازه‌بان این تیم از اقدام مدافع نارنجی‌پوشان عصبانی شد و با صدای بلند فریاد زد حرف نزن.

*در اواخر همین نیمه خوش‌نظر مدافع سایپا صحبتی را با داور چهارم انجام داد که  محمود فکری صحبت‌های سرپرست نارنجی‌پوشان را شنید و با وی جر و بحث کرد.

*سرمربی استقلال خطاب به خوش‌نظر گفت: شما بهتر است در مورد تیم خودت صحبت کنی.

*در یک صحنه دیگر محمود فکری خطاب به داور چهارم گفت: شما این صحنه‌ را نمی‌بینید که مدافع حریف مهاجم ما را گرفته و نمی‌گذارد او حرکت کند؟ در جریان نیمه اول سر و صدای بسیار عجیبی از نیمکت دو تیم به داخل زمین منتقل شد که همین موضوع کار را برای داور مسابقه سخت کرد.

*در پایان نیمه اول توپ به دست مدافع سایپا خورد که این موضوع اعتراض شدید بازیکنان استقلال  و کادر فنی این تیم را در پی داشت. بعد از این اتفاق محمد دانشگر با کارت زرد داور مواجه شد و محمود فکری و کادر فنی تیم استقلال به شدت به عملکرد داور معترض شدند.

*در این صحنه برخی بازیکنان سایپا معتقد بودند دانشگر باید اخراج شود اما داور به همان کارت زرد بسنده کرد.این اتفاق در پایان نیمه اول باعث ایجاد جنجال شد.

جنجال های بازی استقلال و سایپا