گروه پرسپولیس در آسیا آسان تر از بقیه تیم ها است

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان رقیبان خود را در این رقابت‌ها  شناختند. تیم تراکتور در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا  با تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان، شارجه امارات و برنده بازی  الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق قرار گرفت.

کارشناس فوتبال درباره حریفان  پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم پرسپولیس در گروه سوم با تیم‌های گوا هند، برنده پلی آف الوحده امارات و الزورا عراق و الریان قطر قرار گرفته است. گروه  پرسپولیس به نسبت بقیه گروه‌های نمایندگان کشورمان ساده‌تر است.  

گروه تراکتور در آسیا سخت است

او ادامه داد: تیم پاختاکور با اختلاف ۱۳، ۱۴ امتیاز صدر جدول  لیگ ازبکستان است و از آن طرف هم شارجه هم در لیگ امارات خیلی خوب نشان داده است و با اختلاف ۵، ۶ امتیاز با الجزیره امارات در صدر جدول مسابقات قرار دارد. در مجموع گروه تراکتور در آسیا سخت است.

سید صالحی درباره حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم استقلال ایران در گروه سوم  با تیم‌های فوتبال الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق بازی دارد که  گروه خوبی است. تیم‌های الدحیل و الاهلی جزو رقبای سخت در لیگ قهرمانان آسیا هستند و امسال الدحیل به خاطر رشد چشمگیری که السد قطر داشته است در نهایت توانسته در رتبه دوم لیگ قطر قرار بگیرد و تیم السد با اختلاف زیادی در صدر جدول حضور دارد. همچنین  الاهلی عربستان تیم خوبی است که سالیان سال در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند. تیم الشرطه هم جزو تیم‌های قدیمی عراق است.  

شرایط بازی های آسیایی با مسابقات لیگ برتر کشورمان فرق می کند  

او درباره حریفان  فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم السد قطر با ۴۱ امتیاز و با اختلاف ۱۵، ۱۶ امتیاز در لیگ قطر یکه تازی می‌کند و تیم بسیار خوبی است. همچنین تیم النصر عربستان جزو تیم‌های خوب عربستان است و الوحدات اردن  که همگی در گروه فولاد هستند. تیم فولاد خوزستان باید در مرحله پلی آف برابر تیم العین قرار بگیرد. به نظرم تراکتور، فولاد و استقلال گروه‌های سخت تری نسبت به پرسپولیس دارند، اما به این معنی نیست که از قبل بگوییم که کدام گروه سخت است.  

سید صالحی گفت: همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند از تیم‌های خوب کشور‌های آسیایی هستند و به طور حتم این بازی‌ها با دیدار‌های لیگ برتر فوتبال فرق می‌کند. همچنین  شرایط تیم‌ها  از لحاظ آمادگی روحی و روانی باید برای مسابقات خوب باشد. امیدوارم نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند.