دل‌نوشته اینستاگرامی حمید استیلی برای مهرداد میناوند

حمید استیلی و مهرداد میناوند در پرسپولیس مدت کوتاهی هم تیمی بودند اما در تیم ملی سال های زیادی را به عنوان همبازی سپری کردند و روزهای خوشی را گذراندند. اما فارغ از روزهای فوتبالی، در خارج از زمین مسابقه استیلی مانند یک برادر در روزهای سخت و آسان کنار مهرداد میناوند بود و حالا در فراق او غم سنگینی را تحمل می‌کند.

او در اینستاگرام خود پیامی را منتشر کرده و به درگذشت دوست قدیمی اش پرداخته. استیلی از علاقه میناوند به پرسپولیس نوشته و با لحنی احساسی، دلتنگی اش را برای میناوند نشان داده است.

در این یادداشت آمده است: چند سالی بود که در تمامی بازی‌های پرسپولیس وقتی به دقیقه ۲۴می‌رسیدیم، با یاد و‌خاطره هادی نوروزی غم و حسرت‌مان در فراق هادی فقید زنده می‌شد و هرگز فکر نمی‌کردم که روزی در کنار دقیقه۲۴ این‌بار یاد و خاطره تو، مهرداد عزیزم، ۲۵ابدی هم دل‌مان را به آتش بکشد.

بخش پایانی این دل نوشته به دلتنگی استیلی برای میناوند اختصاص دارد: مهرداد جانم! فکر می‌کنم که در سفر ابدیت هم دعاگوی تیم محبوبت هستی، دعایی که دقیقه ۲۵مستجاب می‌شود، ۲۵ همان عددی که سال‌ها با همین شماره برای پرسپولیس جنگیدی و برای سربلندی ارتش سرخ از جان مایه گذاشتی.

پسر خوش قلب فوتبال ایران!

فرزند با تعصب پرسپولیس! چند روزی است که به شدت دلتنگتم.

دلتنگ خاطرات گذشته، دلتنگ مهربونی‌هات، دلتنگ تو و خاطرات جام جهانی ٩٨

و صدها دلتنگی دیگر  و اشک‌های فراوان که با خداحافظی ناگهانی‌ات غم دنیا را بر سر ما آوار کرده است.

فرزند پرسپولیس یادت را تا ابد در قلب‌ها زنده نگه خواهیم داشت.