زین الدین زیدان از رئال مادرید جدا می شود؟

رئال مادرید تا اینجای فصل جدید لالیگا، در تقلا بوده و بحران مصدومیت، تنها ۱۳ بازیکن را برای این تیم در آستانه نبرد با تیم تحت هدایت «خوزه باردالاس» باقی گذاشته است.

زین الدین زیدان در این خصوص اظهار داشت: ما همگی در یک کشتی هستیم و من حمایت باشگاه را حس می‌کنم؛ شاید مردم تصور می‌کنند که صرفا حرفش را می‌زنم چون باید این کار را انجام دهم اما این تصور درست نیست.

وی افزود: من وظیفه‌ام را می‌دانم؛ زمانی که اوضاع دشوار می‌شود، شما باید مسوولیت پذیر باشید. زمانی که شرایط پیچیده است باید ورق را برگردانید. می‌دانم تیم بزرگی دارم و هیچ چیز مانع سختکوشی ما نمی‌شود.

گمانه زنی‌ها در هفته‌های اخیر زین الدین زیدان را احاطه کرده و مرد فرانسوی در پاسخ به این پرسش که آیا وی تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۲ به آن احترام خواهد گذاشت یا خیر، با پاسخی دوپهلو گفت: خواهیم دید. موضوع مهم این است که روز به روز پیش برویم و دغدغه من این است.

وی افزود: گذشته، گذشته است؛ حرف من این است که همه افرادی که اینجا هستند، لایق کار کردن هستند اما هرکس هرچه می‌خواهد می‌تواند بگوید. وظیفه ما این است که به کارمان ایمان داشته باشیم.

زیدان در ادامه گفت که هیچ دلیلی برای استعفا از شغلی که آن را دوست دارد، وجود نداشته و اضافه کرد: اگر کاری را که انجام می‌دهم، دوست دارم چرا باید استعفا کنم؟ البته شما روزهای بدی را پشت سر می‌گذارید و این طبیعت زندگی است. در مادرید ما می‌دانیم که در چه باشگاه بزرگی هستیم و وظیفه ما رقابت کردن است؛ در اینجا همیشه تغییرات وجود دارد.

سرمربی فرانسوی رئال همچنین در خصوص جراحی « سرخیو راموس » که منجر به نیمکت نشینی وی شده است، اظهار داشت: سرخیو لب مرز بود و همه چیز خوب و بی‌نقص پیش رفت. تصمیم مهمی برای او بود و حالا هم برای بازگشت پرانگیزه است.

با این حال، راموس تنها غایب رئال نبوده و « ایسکو » نیز قادر به همراهی سفیدپوشان نیست.

زیدان در این باره گفت: ایسکو تمرینات معمولش را انجام داده، میلیتائو و اودریوزولا هم غایب هستند. برنامه بازی‌ها گیج کننده است اما پیش از این در موردش حرف زده‌ایم و چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد. فردا دوباره باید بازی کنیم و باید آماده باشیم؛ فصل بسیار متفاوتی داریم و باید خود را با شرایط وفق دهیم.

رئال مادرید در حال حاضر با هفت امتیاز کمتر از اتلتیکو صدرنشین پشت سر بارسلونا در رده سوم جای دارد.