بازیکنان پرسپولیس خیلی عجول هستند!

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی بود و تیم مس رفسنجان در ۵ بازی اخیر خود نتایج خوبی به دست آورد، اما این تیم برابر پرسپولیس خیلی محکم و جاندار بازی نکرد تا بخواهد سرخپوشان را اذیت کند.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس صاحب موقعیت‌های زیادی شدند، اما در زدن ضربات آخر بی دقتی کردند. به نظرم این نقیصه باید در تمرینات برطرف شود. همچنین بازیکنان خیلی عجول هستند و به صورت حرفه‌ای ضربات خود را نمی‌زنند و اگر این کار را به درستی انجام بدهند خیلی راحت به گل می‌رسند.

عربشاهی بیان کرد: سید جلال حسینی باز هم در این بازی ارزش‌های خود را نشان داد و با گلزنی از طریق ضربه سر به سایر بازیکنان نشان داد که چه زمانی باید به هوا بپرند. به نظرم حسینی برگ برنده پرسپولیس در این ۲ بازی بوده است. همچنین با وجود اینکه بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر بی دقت بودند، اما سید جلال نشان داد که کت تن چه کسی است و او ۶ امتیاز به کادر فنی و هواداران هدیه داد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: برد پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا باعث شد که سرخپوشان از کورس قهرمانی عقب نمانند و قهرمانی آن‌ها در نیم فصل اول دور از دسترس نیست.

او درباره بازی پرسپولیس برابر پیکان گفت: پیکان تیم سرسختی است که از کادر فنی باهوشی بهره می‌برد و آن‌ها به خوبی پرسپولیس را آنالیز می‌کنند و بازی با گل گهر هم چنین وضعیتی دارد. البته اگر بازیکنان در ۲ بازی باقی مانده خود حرفه‌ای عمل کنند و ۶ امتیاز را بگیرند در آن صورت سرخپوشان قهرمان نیم فصل اول می‌شوند.