این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم

محرم نویدکیا بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یک نیمه اول فوق‌العاده را داشتیم. تمام مناطق زمین در نیمه اول توسط تیم ما کنترل شد و سعی کردیم موقعیت سازی کنیم. در نیمه اول بی نقص بودیم ولی در نیمه دوم بازیکنان ما دفاع کرده و خیلی بهتر در این کار عمل کردند. استقلال 2 موقعیت نسبتا خوب داشت ولی در مجموع ما هم در کار دفاعی و هم در خط حمله خوب کار کرده و بدون نقص عمل کردیم.امیدوارم این روند را ادامه بدهیم با این وجود که می‌دانم لیگ سختی در پیش داریم.

وی در خصوص اینکه وظیفه‌اش سنگین تر شده است افزود:شرایط خوبی از نظر ابزار و امکانات داریم. ما به بازیکن نیاز نداریم مگر اینکه بازیکنی بخواهد جدا شود و  مجبور شویم به خاطر جدایی آنها بازیکن جدید جذب کنیم. سعی ما این است نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم. من بازیکنان خیلی خوبی دارم و آنها برنامه‌های من را خوب انجام می‌دهند، به همین دلیل مشکلی از بابت بازیکن و تقویت تیم ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیرامون این مسابقه اظهار داشت: یک بازی خیلی خوب را شاهد بودیم.ما در نیمه اول فضاها را خیلی خوب بستیم و در درگیری‌های یک مقابل یک برنده بودیم.واقعا به خاطر نیمه اول از بازیکنان تیمم ممنون هستم. در نیمه دوم سعی کردیم خوب دفاع کردن را در بازی بزرگ امتحان کنیم و طبیعی بود که بازی را حفظ کنیم و همین اتفاق هم افتاد. توپ‌های  سوم و چهارم خیلی زیادی را از استقلال گرفتیم و در مجموع تیم ما امروز خیلی خوب کار کرد.

نویدکیا در خصوص اینکه سپاهان امروز کم اشتباه ظاهر شد و دلیل این موضوع چیست عنوان کرد: وقتی در بازی با شهرخودرو از من سوال کردند که تیم ما بد گل خورد آن را قبول کردم. می‌دانم به خاطر نوع فوتبال سپاهان کمی ممکن است در کار دفاع تیمی دچار مشکل شویم ولی این ضعف را تمرین کردیم و در بازی با ذوب‌آهن این برنامه را بارها مرور کردیم. امروز هم وینگرهای تیم ما خیلی خوب به مدافعان کمک کردند و مدافعان وسط و کنار فضای ایجاد شده را خوب می‌بستند. به همین دلیل شرایط ما بهتر از روزهای قبل بود ولی باز هم ایراداتی داشتیم که باید برطرف شود.

وی در خصوص اینکه آیا سپاهان در نیم فصل دوم همین رویه را ادامه می‌دهد گفت: ما یک بازی را برده‌ایم و اگر بخواهم در اینجا زیاد از حد تعریف کنم کار اشتباهی است. ما یک مسیر بزرگ در پیش داریم و سعی می‌کنیم این مسیر را منطقی ادامه بدهیم. امیدوارم راهکارهای خوبی برای تیم داشته باشیم و در کار هجومی و دفاع خوب عمل کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا ممکن است ولیسیانی در پست هافبک دفاعی برای سپاهان بازی کند گفت: خیلی به این موضوع که دفاع‌های وسط در پست هافبک بازی کنند اعتقاد ندارم مگر اینکه یک روز کمبود داشته باشیم. تا زمانی که بازیکنان ما در پست هافبک خوب بازی کنند نیازی نیست از مدافعان در پست هافبک دفاعی استفاده کنیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات و اینکه نیاز به بازیکن جدید دارد یا خیر گفت: تاکید می‌کنم، به بازیکنانم خیلی اعتماد  دارم و نوع بازی تیمم را دوست دارم. اگر کسی دوست نداشته باشد در تیم ما بماند من به زور او را حفظ نمی‌کنم. اگر کسی از تیم ما جدا شد باید برای تقویت تیم جایگزین انتخاب کنیم.

نویدکیا در خصوص ارزیابی اش از سپاهان و اینکه آیا از شرایط راضی بوده یا خیر عنوان کرد: اوایل فصل از تیم خیلی راضی نبودم البته من هم کم تجربه بودم و نمی‌توانم فقط به بازیکنان ایراد بگیرم. از هفته پنجم سعی کردم احساساتی تصمیم نگیرم و با همکارانم خیلی در مورد این مسائل صحبت کردیم. تا هفته پنجم از تیمم راضی نبودم ولی از آن هفته به بعد کاملا راضی هستم. مثلا در بازی با ماشین سازی کمی بی تجربگی خودم بود که بازی 3 بر یک را 3 بر 3 مساوی کردیم چون در آن بازی 5 پنالتی گرفته شد.

سرمربی سپاهان  در پاسخ به این سوال که گروه آنالیزش خوب عمل کرده است خاطرنشان کرد: من یک گروهی دارم که به اتفاق هم سعی می کنیم تمام بازی های لیگ را آنالیز کنیم. نمی‌گویم خیلی خوب این کار را می‌کنیم ولی تا حدودی موفق بودیم و سعی می‌کنیم بهتر و کاملتر عمل کنیم.

نویدکیا با اشاره به صدرنشینی این تیم خاطرنشان کرد: این برد را به هواداران سپاهان تقدیم می‌کنم چون بارها شاهد بودم آنها به خاطر بیماری کرونا و مشکلات که خیلی‌ها حتی نمی‌توانند به عزیزان خود نزدیک شوند به هتل تیم آمدند و از تیم حمایت کردند. بارها گفته ام و دوباره تکرار می‌کنم و امیدوارم به آن درجه برسیم که با یک باخت همه چیز خراب نشود و با یک برد فکر نکنیم همه چیز به سود ما تمام شده است.