مرفاوی: فکری لیست نقل و انتقالات را به باشگاه استقلال ارائه داده است

  صمد مرفاوی  مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت: یک سری مسائل و مشکلات در تیم وجود داشت که یکی از آن ها نبود زمین تمرین مناسب بود. پس از اینکه از زمین نفت تهرانسر به مجموعه انقلاب رفتیم با زمین خاکی و پر از سنگ و سرامیک رو به رو شدیم که این در شأن استقلال نیست.

او افزود: محمود فکری لیست نقل و انتقالات را به باشگاه ارائه داده و در نظر داریم خط هافبک و حمله خود را تقویت کنیم.

مربی استقلال درباره انتشار قرارداد وریا غفوری (کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران) بیان کرد: من نمی‌دانم در این باره حرفی بزنم و نمی‌دانم چه کسی از باشگاه یا بیرون باشگاه قرارداد غفوری را لو داده است؛ اما به طور کلی قرارداد بازیکن و باشگاه باید محرمانه باشد.

 

او ادامه داد: ما از اول فصل مشکلات بسیاری داشتیم و تمرینان پیش از فصل را دیر شروع کردیم و همین موضوع باعث شد، خیلی از بازیکنان ما مصدوم شوند و به همین خاطر مجبور شدیم در ترکیب تیم تغییر داشته باشیم. روی تغییر ترکیب حساس هستیم و دوست نداریم مدام تغییر عوض شود.

مرفاوی بیان کرد: محمد نادری دچار کرونا شد و دوباره آسیب دید و سپس او را بیرون گذاشتیم که گفتند چرا این بازیکن بیرون است. در تیم‌های بزرگ همیشه مشکلات است و استقلال هم همیشه مشکل خاص خودش را دارد.

دستیار فکری بیان کرد: بعد از بازی نساجی مشکلاتی به وجود آمد. ما هر وقت دیداری را با برد پشت سر می گذاریم، برخی ها می‌گویند شانسی بردیم! بازیکنان مشکلات قراردادی دارند و اول فصل طور دیگری با آن‌ها صحبت شده و اکنون موضوع فرق کرده است. بازیکن حق دارد نگران قرارداد خود باشد، چون این موضوع شفاف نیست. اول فصل یک مدیر با آن ها قرارداد بسته و اکنون مدیر دیگری آمده است، من درباره قرارداد حرف نمی‌زنم، اما به بازیکنان حق می‌دهم.

او درباره دیدار با سپاهان بیان کرد:  تیم سپاهان خوب بازی کرد و گل‌های خوبی را به ثمر رساند. شاید اگر اول ما گل می‌زدیم، برنده دیدار می‌شدیم اما این اتفاق رخ نداد و همین موضوع باعث شد روحیه بازیکنان ما به هم بریزد.