ایراد بزرگ تیم محمود فکری مشخص شد

سیدمهدی سیدصالحی در مورد ماندن محمود فکری در استقلال و حواشی به وجود آمده برای این تیم گفت:این بحران ها از پارسال وجود داشته است.

وی افزود: از پارسال داستان استراماچونی و فرهاد مجیدی و دعوای مدیران به وجود آمد. قبل از اینکه فصل شروع شود آقای سعادت پناه و خلیلی در برنامه ورزشی صحبت کردند و بعد هم آقای مددی آمدند. در حالی که بیست روز به شروع مسابقات مانده بود آقای فکری به استقلال اضافه شد و کار این تیم دیر شروع شد.

سید صالحی در همین خصوص ادامه داد:من در تیم استقلال نبود یک بازیساز کسی که پل ارتباطی بین خط دفاعی، خط هافبک و حمله باشد را حس می کنم. برای مثال نبود علی کریمی خیلی به چشم آمده است. به نظر من اتفاقاتی که بعد از دیدار با نساجی مازندران افتاد را افراد باتجربه که در استقلال هستند می توانستند مدیریت کنند. بعد از بازی با نساجی استقلال وارد حاشیه شد. این مسائل خانوادگی بهتر بود به بیرون درز پیدا نکند. وریا غفوری به عنوان کاپیتان تیم، آرش برهانی، حنیف عمران زاده، پرویز مظلومی و محمود فکری سالیان سال در استقلال هستند و می توانستند بهتر مدیریت کنند.

بازیکن سابق استقلال در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:این حواشی از سال ها پیش وجود داشته و یکی از بزرگترین مشکلات باشگاه استقلال و پرسپولیس این بود که تعهدات مالی هیچ موقع سروقت انجام نشده است چه در زمان نسل ما چه قبل تر و چه بعد تر از ما. به نظر من در این بین استقلال چند مشکل اساسی دارد. یک ضعف مدیریتی است، دوم اینکه به نظر من حاج محمود فکری بسیار آدم خوبی است و در زمان خودم به عنوان کمک مربی تیم استقلال فعالیت می‌کرد ولی به نظر من باید مدیریت با مهربانی را کنار بگذار و به نظم و انضباط بیشتر اهمیت دهد. نظم مهره گمشده استقلالی ها در این روز ها است.

سید صالحی در پایان در مورد اینکه اگر می توانست در در انتخابات فدراسیون فوتبال رای بدهد گزینه مورد نظرش چه کسی بود افزود:صددرصد من به علی کریمی رای میدادم. او جز اسطوره های فوتبال کشور ما است. اگر علی کریمی رئیس فدراسیون شود شناخت AFC نسبت به ایران بیشتر می شود چون او از دل ورزش است و از سختی های ورزش بیرون آمده است.

وی افزود: خیلی ها خورده می‌گیرند و می‌گویند علی کریمی مدیریت نکرده این در حالی است که او می‌تواند از خیلی‌ها در کنار خودش استفاده کند که صالح هستند، خیلی اوقات در فدراسیون ما مدیریت کردند که تصمیمات اشتباه گرفتند ولی علی کریمی آن تصمیمات اشتباه را نمی گیرد. علی کریمی در تیم های بزرگ فوتبال بازی کرده و با همه چیز آشنایی دارد، آمدن علی کریمی به عنوان رییس فدراسیون فوتبال می تواندخبر خوبی باشد و همه به کمک هم می توانیم فوتبال را به سر منزل مقصود برسانیم.