۴ ستاره در صف مذاکره با پرسپولیس

آنها مدتی پیش توانستند قرارداد مهدی عبدی و سیامک نعمتی را تمدید کنند و حالا پرسپولیس دنبال حفظ دیگر ستاره‌هایش است.

یکی از نفراتی که مدیران باشگاه این روزها دنبال تمدید قراردادش هستند، احمد نوراللهی است. او بدون شک در این فصل جزو بهترین بازیکنان تیمش بوده و حالا پرسپولیس می‌تواند با حفظ این هافبک یک کار مهم را به سرانجام برساند.

نوراللهی که از لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور دارد و کاپیتان سوم سرخپوشان محسوب می‌شود، دیروز به دفتر باشگاه رفت و جلسه‌ای با جعفر سمیعی داشت که البته زیاد طول نکشید. قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و مدیرعامل پرسپولیس صحبت‌هایی را درخصوص تمدید قرارداد نوراللهی با این بازیکن انجام داده است.

هرچند برخی از ایجنت‌ها به نوراللهی قول داده‌اند که او را به خارج از ایران ببرند ولی هافبک پرسپولیس بی‌میل نیست که قراردادش را با این تیم تمدید کند، البته برای او مسائل مالی هم مهم است.

گفته می‌شود پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قراردادی ۳ساله است اما درصورت توافق، ممکن است مدت این قرارداد به ۲سال کاهش یابد. قرار است نوراللهی در روزهای آینده دوباره با مدیران پرسپولیس جلسه داشته باشد.

حامد لک یکی دیگر از بازیکنانی است که پرسپولیس خواهان افزایش مدت قرارداد آنهاست. لک یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ولی باشگاه در تلاش است تا ۲ فصل دیگر هم قرارداد این بازیکن را تمدید کند. لک هم برای تمدید قرارداد تمایل دارد و این بازیکن هم در صف نفراتی قرار گرفته که پرسپولیس می‌خواهد قرارداد جدیدی با او امضا کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع میانی پرسپولیس هم تا ۴ماه دیگر قراردادش با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و مسئولان پرسپولیس از چندماه پیش به این بازیکن پیشنهاد تمدید داده‌اند. او هنوز با باشگاه جلسه مهمی را در این زمینه برگزار نکرده ولی به‌نظر می‌رسد که کنعانی هم به‌زودی راهی باشگاه می‌شود تا با مدیران پرسپولیس مذاکره کند.

وحید امیری هم بازیکنی است که گل‌محمدی تأکید ویژه‌ای به تمدید قراردادش دارد. امیری فوتبالیستی توانمند و بی‌حاشیه است و انتظار می‌رود که پرسپولیسی‌ها قرارداد این بازیکن را به‌زودی تمدید کنند.