سرمربی نفت: بازی سختی مقابل داماش داشتیم

سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که با برتری چهار بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل داماش پارسه تهران به اتمام رسید، اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم زیرا بازی سختی بود. روز گذشته هم گفتم جام حذفی جام شگفتی‌ها است و با توجه به ناشناخته بودن حریف با وجود اینکه در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم، بازی برای تیم ما سخت شد.

وی افزود:‌ توانستیم در آخرین لحظات نیمه اول به گل برسیم و کارمان برای نیمه دوم راحت شود. در نیمه دوم شرایط بهتری در زمین حاکم کردیم اما قطعا به دنبال عبور از این مرحله بودیم و قبل از بازی با شهرخودرو کارهای تاکتیکی را مرور کنیم. بچه‌ها در هر دو زمینه موفق بودند. 

سرمربی نفت آبادان درباره احتمال استفاده از سیستم تهاجمی مقابل شهرخودرو مانند همین بازی با داماش پارسه گفت: تمریناتی که در این هفته پشت‌سر می‌گذاریم برای ما ملاک است اما عملکرد بازیکنان مقابل داماش را هم مدنظر قرار می‌دهیم. با توجه به اینکه حریف امروزمان هرچه داشت در 70-60 دقیقه ابتدایی به کار گرفت و در 20 دقیقه پایانی خسته شده بود، تصمیم گرفتیم زهیوی را به زمین بفرستیم.

پورموسوی اضافه کرد: به این دلیل زهیوی را جذب کردیم که بتوانیم از توانایی‌هایش استفاده کنیم. البته از لحاظ بدنی عقب است  و ان شاءالله با تمرینات خوبی که پشت سر می‌گذارد، به شرایط ایده‌آل برسد. 

وی درباره دیدار با شهرخودرو گفت: فاصله بازی ها خیلی کم است و نمی‌دانم چرا سازمان لیگ به این شکل برنامه‌ریزی می‌کند. باید چهار روز دیگر مقابل شهرخودرو بازی کنیم. سعی داریم در این هفته ریکاوری کرده و از لحاظ ذهنی روی بچه‌ها کار کنیم.