گزارش تمرین پرسپولیس/ غیبت فرشاد فرجی

بازیکنان پرسپولیس تمرین امروز سه‌شنبه را از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

*پیش از شروع تمرین پرسپولیس ، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم برای بازی روز پنجشنبه برابر تیم نفت مسجد سلیمان را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کردند.

*تمرین امروز پرسپولیس با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

*سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در یکی از گروه‌ها قرار گرفت و بر جذابیت این بازی مهیج افزود.

*در بخش بعدی، پاسکاری‌های کوتاه و بلند برای دقایقی در دستور کار قرار گرفت.

*پاسکاری تحت فشار و فوتبال هدفمند زیر نظر کادر فنی نیز انجام شد. اعضای کادر فنی جدیت بالایی در پیاده شدن تاکتیکی‌های تیمی مورد نظرشان برای بازی پیش رو داشتند و یحیی گل محمدی در ادامه، از بازیکنان می‌خواست تا برنامه‌های مختلف برای این بازی را به طور کامل انجام دهند.

*فرشاد فرجی که روز گذشته با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست، در تمرین امروز شرکت نکرد و البته محمد انصاری هم که برای جدایی از جنع سرخ‌پوشان مشغول مذاکره با مدیران پرسپولیس است در این تمرین غایب بود.

*تمرین سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس سبک‌تر برگزار شد و بعد از 50 دقیقه به پایان رسید. بازیکنان هم پس از سرد کردن بدن‌ها، راهی رختکن شدند.

*سرخپوشان فردا چهارشنبه آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را برگزار و پس از آن برای حضور در اردوی پیش از بازی راهی هتل خواهند شد.

*تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان و آخرین بازی در سال 1399 می‌باشد.