آمادگی بالای شهریار مغانلو در پرسپولیس+عکس

شهریار مغانلو که تا پایان فصل امکان انجام 20 بازی دیگر برای پرسپولیس خواهد داشت، امیدوار است که روند گلزنی اش را از بازی با شهرخودرو آغاز کند. او در دو بازی قبلی مهره موثری در خط حمله پرسپولیس بود اما ضرباتش از خط دروازه عبور نکرد.

 او که فصل گذشته نتوانست مقابل شهرخودرو گلزنی کند و دو باخت را مقابل این تیم تجربه کرد، به خوبی می‌داند که پرسپولیسی ها او را با امید گلزنی در مسابقات لیگ برتر و آسیا جذب کرده‌اند و ناکامی اش در این راه، او را به نیمکت منتقل خواهد کرد؛ خصوصا این که عیسی آل کثیر نیز با انگیزه بسیار بالا به میادین بازخواهد گشت.

شهریار مغانلو در تمرینات پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و برخلاف انتظار بسیاری، آمادگی اش به حدی بوده که یحیی خیلی زود او را در ترکیب اصلی قرار دهد. مغانلو با سیستم پرسپولیس که تغییر پست مداوم، پرسینگ سنگین و دوندگی بالاست، هماهنگ شده و این موضوع را با ارسال یک پاس گل در دیدار قبلی نشان داد اما از نظر روحی -روانی، او هرچه سریع‌تر باید گل اول را بزند.

 در سال های اخیر علی علیپور، مهدی عبدی و مهدی طارمی روی هم 100 گل در خط حمله پرسپولیس زده‌اند و باید دید آیا مغانلو هم می‌تواند خود را در بین بهترین گلزنان پرسپولیس قرار دهد یا خیر؟...