کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2021 روی کاغذ راحت است

مهدی سید صالحی  کارشناس فوتبال درباره بازی‌های تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در گروه E  با تیم‌های الوحده امارات، گوای هند و الریان قطر همگروه است. سرخپوشان روی کاغذ نسبت به سایر تیم‌های ایرانی بازی‌های راحت تری دارند.

وی افزود: البته دیدار آسانی در بازی‌های آسیایی وجود ندارد. تمام تیم‌ها قابل احترام هستند و از شانس برابری برخوردارند. خیلی از افراد  تیم گوای هند را نمی‌شناسند. این تیم هندی سعی می‌کند از تفکرات و تجربیات کشور اسپانیا استفاده کند. الریان قطر و الوحده امارات تیم‌های شناخته شده تری نسبت به گوای هند هستند. تیم الریان رتبه سوم را  در لیگ قطر  به دست آورده است. این تیم به همراه الوحده می‌توانند حریفان  سرسختی برای پرسپولیس باشند.  

سید صالحی درباره ارزیابی خود از بازی‌های تیم فوتبال تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا   اظهار کرد: تراکتور در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، شارجه امارات و نیروی هوایی عراق همگروه است. اولین بازی تراکتور با پاختاکور  خواهد بود. این تیم ازبکی تیم قدرتی محسوب می‌شود. به نظرم تیم‌های پاختاکور و شارجه در این گروه  حریفان سرسختی برای تراکتور هستند. به طور طبیعی تراکتور در گروه سختی قرار دارد.

سید صالحی درباره بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: استقلال در گروه C با تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی عربستان  و الشرطه عراق همگروه است. تفاوت استقلال با سایر تیم‌های ایرانی این است که  آبی پوشان سال گذشته  با الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه  بودند.

او افزود: تیم الاهلی در ۷ هفته اخیر لیگ عربستان نتایج خوبی نگرفت و مسئولان این باشگاه سرمربی صربستانی خود را عوض کردند. البته بازیکنانی مانند عمر السوما در تیم الاهلی تاثیرگذار هستند و کار استقلال در این گروه سخت است. همچنین الدحیل تیم شناخته شده‌ای است. این تیم در لیگ قطر رتبه دوم را دارد.

کارشناس فوتبال درباره بازی‌های تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: فولاد در گروه D  با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدت اردن همگروه است. شاگردان نکونام بعد از اینکه تیم العین را با ۴ گل شکست دادند وارد مرحله گروهی شدند. تیم السد قطر بدون باخت در لیگ قطر قهرمان شد. ژاوی تیم باکیفیتی درست کرده است و در آن طرف تیم فولاد هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست. به نظرم تیم‌های النصر عربستان و السد قطر حریفان سختی برای فولاد هستند و شناخت زیادی هم نسبت به تیم  الوحدت اردن ندارم.