واکنش مهدی مهدوی کیا به حکم کمیته انضباطی

مهدی مهدوی‌کیا   بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با برنامه ” فوتبال برتر “ در واکنش به حکم کمیته انضباطی درباره تیم آکادمی کیا گفت: من یک توضیح کوتاه بدهم تا عزیزانی که در جریان نیستند در جریان قرار بگیرند.

وی افزود: حدود سه سال پیش بازیکنی به آکادمی مراجعه می‌کند با مدارک معتبر که در یکی از تیم‌های تهرانی بازی کرده است. همه چیز مشخص و مدارکش مورد تأیید هیئت فوتبال تهران و فدراسیون پزشکی بوده است. بعد از مدتی تیم‌های دیگر شکایت کردند و حق‌شان است. ما هم مشکلی نداشتیم. معمولاً در این شکایت‌ها وقتی مسئله سن به وجود می‌آید، اولین اتفاقی که می‌افتد. باید بازیکن به ایفمارک مراجعه کند و سن دقیقش تشخیص داده شود.

مهدوی کیا تصریح کرد: طبق روال این اتفاق می‌افتد و آنجا اعلام می‌شود که هیچ مشکلی نیست و سنش مشکلی ندارد. این قصه برای دو سال پیش است و پرونده مختومه می‌شود. بازیکن کارش را در آکادمی ما ادامه داد، ولی مجدداً این اتفاق می‌افتد و کمیته محترم انضباطی اعلام کرد که باید این جریان از اول پیگیری شود. ما مشکلی نداشتیم و بازیکن‌مان مشخص است و گفتیم هر موضوعی را که می‌خواهید دنبال کنید ما در خدمت هستیم.