چرا حامد لک به تیم ملی دعوت نشد؟/

ساعت ۱۵ دوشنبه گذشته در کمپ تیم‌های ملی احسان حاج صفی، امید نور افکن، پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی قائدی، علی قلی زاده، کمال کامیابی نیا، کاوه رضایی، حسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، مهدی ترابی، وحید امیری، اکبر ایمانی، میلاد سرلک، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، محمد رشید مظاهری، سیامک نعمتی به همراه دراگان اسکوچیچ، ماریو تات، ملادن زانجرو وحید هاشمیان واکسن کرونا تزریق کردند.

رسانه ای شدن این خبر به معنای لو رفتن لیست تیم ملی کشورمان بود که یکی از جا مانده های آن حامد لک محسوب می شود. این درحالی بود که پیش از لیست جدید، دروازه بان شماره یک پرسپولیس در آخرین فهرست تیم ملی برای بازی دوستانه با سوریه دعوت شده بود.

اما چرا حامد لک به تیم ملی دعوت نشد؟ به نظر می رسد دلیل آن را باید در خط خوردن دروازه بان شماره یک استقلال از اردوی قبلی تیم ملی جستجو کرد! اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای انجام بازی تدارکاتی با سوریه از روز سوم فروردین ماه سالجاری آغاز شد. در نخستین روز از این اردو تست کرونای مهدی قایدی مهاجم استقلال مثبت و او از لیست تیم ملی خارج شد.

فدراسیون فوتبال یک روز بعد از مثبت شدن تست دو بازیکن دیگر استقلال که در اردوی تیم ملی حضور دارند، خبر داد. سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «باتوجه به انجام تست کرونا از اعضای تیم ملی فوتبال در روز گذشته و با مشخص شدن نتیجه تست‌ها، عارف غلامی و محمدرشید مظاهری به دلیل مثبت بودن تست‌هایشان از اردو خارج شدند و حامد لک و عارف آقاسی از لیست انتظار به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.»

به عبارت بهتر مبتلا شدن رشید مظاهری به بیماری کُرونا باعث شد راه برای دعوت حامد لک باز شود و دراگان اسکوچیچ هم کوتاه بیاید.

این مرتبه اما نه رشید مظاهری بیمار بود و نه مصدوم تا دراگان اسکوچیچ به راحتی (همچون اردوهای قبل از بازی دوستانه با سوریه) حامد لک را با خیال راحت کنار بگذارد!