دو ستاره مهم در دربی 95/ دوئل دو فوق ستاره

دربی 95 پایتخت روز جمعه شاهد نبرد دوباره تیم های بزرگ آسیا خواهد بود . دوتیمی که در رقابت های امسال لیگ قهرمانان آسیا در گروه های خود صدرنشین شدند تا نشان دهند آسیا باید همیشه از این دو قدرت بزرگ فوتبال ایران در هراس باشد.

پرسپولیس امید اول و مدافع عنوان  قهرمانی که در جدول رده بندی با یک بازی کمتر از سپاهان صدرنشین در رده دوم لیگ برتر ایران قرار دارد  باید میزبان استقلال تیم سوم رقابت ها باشد. بازی گذشته هر دو تیم در برابر نمایندگان اصفهان با سه امتیاز برای آنها همراه نبوده و استقلال در تهران برابر ذوب آهن شکست را نیز پذیرفته است.

نبرد این دو تیم همواره تحت تاثیر حضور ستاره ها در زمین بوده و ستاره ها نقش اساسی در تعیین نتیجه بازی داشته اند، اتفاقی که در داربی پیش رو هم مستثنی نیست و نگاه اهالی فن و هواداران را به دو ستاره بزرگ این روز های دو تیم معطوف کرده است. دو ستاره ای که در زمین بازی به ندرت با هم روبرو خواهند شد و بار تهاجمی هر دو تیم را باید به دوش بکشند.

 

مهدی قایدی جوان اول این روزهای فوتبال آسیا با 22 سال سن در پست وینگر چپ استقلال بازی می کند و در همین پست مهدی ترابی برای پرسپولیس به میدان می رود ، مهدی ترابی که همانند قایدی درخشش خیره کننده ای در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشت و نمرات خوبی در تمامی بازی های پرسپولیس به نام خود ثبت کرد در جناح چپ پرسپولیس باید رودروی وریا غفوری قرار گیرد.

نبردی که جذابیت های زیادی را به همراه خود خواهد داشت. وریا برای جایگاه از دست رفته اش در تیم ملی و اثبات خودش به اسکوچیچ در فاز دفاعی انگیزه های زیادی در این بازی خواهد داشت و ترابی نیز برای حضور در اردوی تیم ملی این بازی را نشانه گرفته است . نبرد این دو جذابیت های زیادی را در داربی پیش رو به تصویر خواهد کشید.

آن طرف زمین ریز نقش ترین بازیکن استقلال مهدی قایدی با سابقه زدن دو گل دیدنی در دو داربی اخیر برای رسیدن به گل سوم پا به میدان خواهد گذاشت.

مهدی قایدی متخصص استفاده از تک موقعیت هاست و سیامک نعمتی که یکی از دعوت شده های اخیر به تیم ملی همانند قایدی است در این بازی شب سختی را برابر تکنیک منحصر به فرد قایدی سپری خواهد کرد.

نبرد قایدی و ترابی در درون زمین شاید منجر به دوئل های تک نفره دو بازیکن نشود ولی هر دو بازیکن نقش اساسی و پررنگی را برای تیم های خود در داربی پیش رو خواهند داشت.