واکنش کنعانی زادگان به ادعای استقلالی ها درباره پنالتی مقابل پرسپولیس

محمدحسین کنعانی‌زادگان در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال در دربی 95 گفت: در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند. هدف ما گرفتن 3 امتیاز بود تا دوباره به صدر جدول برگردیم چون هواداران پرسپولیس عادت ندارند غیر از صدر جدول، این تیم را در رده‌های دیگر ببینند.

کنعانی زادگان گفت: می‌خواستیم آنها را خوشحال کنیم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و در نهایت 3 امتیاز این بازی مهم را گرفتیم. در زمین مسابقه جنگیدیم و خوشبختانه به هدفی که داشتیم دست پیدا کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و کاملا مستحق برد بودیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص مصدومیتی که قبل از این بازی داشت، خاطرنشان کرد: واقعا شرایط سختی داشتم و بعد از بازی سخت و سنگین با سپاهان رباط مچ پایم پاره شد.

وی افزود: درد بسیار شدیدی داشتم ولی دوست داشتم در دربی 95 بازی کنم چون نیاز مبرمی به برد در این مسابقه داشتیم. باید از تلاش‌ها و زحمات کادر پزشکی تشکر کنم، دکتر حقیقت و به‌خصوص دکتر علی اعظم که صبح تا شب روی پای مصدوم من کار می‌کرد تا بتوانم به دربی برسم.

وی افزود: از ساعت 7 صبح تا 7 شب روی پایم کار می‌کردم. باور کنید قبل از دربی نمی‌توانستم راه بروم. هیچ بازیکنی چهار، پنج روز بعد از انجام یک بازی سنگین و پارگی رباط مچ پا، حاضر نمی‌شود به میدان برود، آن هم در یک دربی مهم و حساس اما من دوست داشتم با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنم و وقتی پیام‌ها و حمایت های هواداران را می‌دیدم انگیزه‌ام چند برابر می‌شد تا به دربی برسم.

بازیکن پرسپولیس بیان داشت: این یک بازی 6 امتیازی برای ما بود و دوست نداشتم در دربی غایب باشم. آمپول هم زدم تا تحت هر شرایطی به میدان بروم و خدا را شکر که بازی را از دست ندادم.

کنعانی‌زادگان در خصوص اعتراض استقلالی‌ها مبنی بر نگرفتن یک پنالتی به سود این تیم گفت: من به آن صحنه نزدیک بودم، قایدی می‌خواست در یک حرکت حمل توپ کند اما به یکباره توپ را گم کرد. در واقع توپ زیر پای مهدی جا ماند و آن برخورد طبیعی بود. در آن صحنه پنالتی رخ نداد و داور تصمیم درستی گرفت.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «چرا این بازی با تنش و حاشیه‌های زیادی همراه شد؟» عنوان کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و معمولا در لیگ‌های معتبر اروپایی هم می‌بینید که ممکن است بازی‌ها جنجال داشته باشد. خیلی از دربی‌های تهران بدون مسئله خاصی انجام شده و در این بازی هم اتفاق خیلی بدی رخ نداد. در برخی صحنه‌ها درگیری‌هایی ایجاد شد که به خاطر فشار مسابقه بود و نباید زیاد به این مسائل حساسیت نشان دهیم.

کنعانی‌زادگان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ امسال خواهد شد، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و 8 فینال دیگر باقی مانده است. مطمئنا تمام هدف ما این است که پنجمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.