سرپرست سایپا: آخرت خود را نمی فروشم

حسین خوش‌نظر پس از شکست دو بر یک سایپا مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: این قضیه را از چند بعد می‌توان دید. چیدمان داوری اولین بعد است؛ کمیته و دپارتمان داوری باید تدبیر داشته باشند و ببینند چه داوری را برای چه مسابقه‌ای می‌گذارند.

وی افزود: منظور من فقط درباره داور وسط نیست و کل تیم داوری را می‌گویم. باید دید آیا تیمی که مشغول بازی است با تیم دیگری که در معرض خطر است با هم شرایط برابری دارند؟ هیچ وقت آخرت خود را نمی‌فروشم و می‌گویم دوستان باید تدبیر کرده و داوری را جوری چیدمان کنند که برای هیچکس شائبه‌ای پیش نیاید.

سرپرست فوتبال سایپا درباره ایراد قضاوت اشکان خورشیدی و اینکه آیا مازندرانی بودن وی دلیل اعتراض باشگاه سایپا شده گفت: خورشیدی اهل گلستان است نه مازندران؛  روند بازی‌های ما را ببینید. روبه‌روی نساجی پنالتی واضحی که تمام کارشناسان داوری گفتند باید به سود سایپا اعلام می‌شد نگرفتند. ببینید در بازی دو شب قبل نساجی مقابل فولاد چه اتفاقی رخ داد.

خوش‌نظر اضافه کرد: محروم و عذرخواهی کردن چیزی را تغییر نمی‌دهد. اکنون هم روی پنالتی تیم پیکان ببینید چه اتفاقی افتاد. آیا مدافع ما خطا کرد یا مهاجم حریف؟ عزیزان فیلم‌های مسابقه را دیده و همه چیز را می‌دانند فقط خواهش می‌کنم آقایان نگاهی به چیدمان داوری داشته باشند.

وی افزود: این مسائل را باید در نظر بگیرند که چه تیم‌هایی در معرض خطر هستند از کمیته و دپارتمانی داوری می‌خواهیم از استانی که تیمش در معرض خطر است برای قضاوت بازی یک تیم دیگر که چنین شرایطی دارد داور انتخاب نکنند. این مسائل آدم را مکدر می‌کند. عمری از من گذشته و شاید فردا بمیرم به همین دلیل نمی‌توانم آخرت خودم را بفروشم. اما خواهش می‌کنم آقایان درباره چیدمان داوری تدبیر کنند.

سرپرست فوتبال سایپا گفت: سایپا باشگاهی است که به فوتبال و والیبال کشور خدمت کرده و همچنان هم این کار را انجام می‌دهد. نمی‌گویم علیه تیم دیگر کاری انجام بدهند که اتفاقی برای سایپا بیفتد. انسا‌ن‌هایی که در این باشگاه هستند که منتظرند آخر ماه حقوق‌شان را بگیرند می‌خواهیم فقط عدالت اجرا شود از روز اول همین موضوع را گرفتیم ولاغیر؛ از الان هم می‌گویم هیچ داوری به هیچ وجه سوتی به سود سایپا بزند.