بیاتی‌نیا: با نابودی فوتبال تهران فوتبال کشور نابود می‌شود

محسن بیاتی‌نیا پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا وضعیت اسف‌بار است. فقط می‌خواهم یک جمله بگویم اگر فوتبال تهران نابود شود، فوتبال ایران نابود می شود. از فوتبال تهران فقط استقلال، پرسپولیس، سایپا و پیکان مانده‌اند و اگر سایپا هم بیفتد، دو سال بعد پیکان هم سقوط خواهد کرد و فقط استقلال و پرسپولیس می‌مانند. 

وی افزود: اگر اتفاقی برای سایپا با توجه به شرایطی که بیرون از زمین رقم می خورد، بیفتد رده‌های سنی این باشگاه از بین می‌روند. این تیم پایه‌ای و سازنده بوده است. سایپا نه به کسی ضربه زده و نه حقی را ضایع کرده است. تیمی بوده که ساده کارش را انجام داده و به فوتبال ایران بازیکن معرفی کرده است. این چه وضعیتی است که برای سایپا درست کرده‌اند؟

مربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: اگر اتفاقی برای سایپا بیفتد، دو سال دیگر با افتادن پیکان به حرف من می‌رسید و در این وضعیت فقط دو تیم در فوتبال تهران می‌مانند. واقعا این موضوع اسف بار است. 

بیاتی‌نیا درباره پنالتی پیکان عنوان کرد: آن صحنه را سه بار دیدم. اولین بار روی بازیکن ما خطا کردند. چه زمانی اتفاق افتاده که داور چهارم موضوعی را به داور وسط انتقال بدهد و داور وسط آن را قبول کند. خورشیدی از کمک داور اول پرسید که که گفت من چیزی ندیده‌ام. 

وی درباره اینکه مهدی تارتار مدعی است نمونه چنین حرکتی دو بار در بازی‌های پیکان رخ داده است، توضیح داد: حتما من چنین موضوعی ندیدم که داور چهارم به داور وسط بگوید پنالتی بگیرد. شاید پنالتی را به سود پیکان بازگردانده اما اینکه داور چهارم از 70 متر فاصله بگوید پنالتی بوده ندیدم. من و فراز کمالوند را پس از ان صحنه اخراج کردند و این کار درست نیست.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه در اعتراضاتش از نساجی اسم برده، توضیح داد: بحث هیچ تیمی را نکرده و از هیچ تیمی اسم نبردم. فقط گفتم اگر با این وضعیت اتفاقی برای سایپا بیفتد، فوتبال تهران خراب می شود و در این شرایط فوتبال ایران هم خراب خواهد شد.