نشست صمیمانه مدیران پیکان با بازیکنان

در پی حواشی ایجاد شده بعد از صدور حکم ظالمانه کمیته انضباطی به ضرر تیم فوتبال پیکان ، عصر امروز اکبر محمدی مدیرعامل و اسحاق اینانلو رییس هیات مدیره این باشگاه در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه ورزشی ایرانخودرو جلسه ای را با بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم برگزار کردند.

در این جلسه اکبر محمدی مدیرعامل پیکان ضمن درخواست برای حفظ آرامش و انگیزه از بازیکنان خطاب به آنها اعلام کرد که بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای کارشان را جلو ببرند و اجازه ندهند حکم کمیته انضباطی روحیه آنها را پایین بیاورد.

مدیرعامل پیکان خطاب به اعضای تیم گفت: «برای ما در مدیریت باشگاه واضح و مشخص است که شماکارتان را در زمین مسابقه مقابل سایپا انجام دادید و با پیروزی بر این تیم تعصب و توان تان را نشان دادید. پس از شما خواهش می‌کنم بدون توجه به حواشی کارتان را دنبال کنید و به حکم کمیته استیناف کاری نداشته باشید.»

اکبر محمدی ضمن بیان این مساله که پیگیری مسائل حقوقی و موضوعات مربوط به حکم بازی با سایپا را به مدیران باشگاه بسپارند، تاکید کرد: «امروز سرمربی شما از اتفاقی که افتاده ناراحت است. همیشه اینگونه بوده که انرژی از کادرفنی و در راس آن سرمربی به شما بازیکنان منتقل شده و حالا باید برعکس این مساله باشد. از شما می‌خواهم طوری با انگیزه تمرین کنید که انرژی تان به مهدی تارتار و حسین پاشایی هم برسد و آنها به زودی به جمع شما برگردند.»

مدیرعامل پیکان در بخش دیگری از حرف هایش خاطرنشان کرد:‌«ما زمان مناسبی برای بازی آینده با نفت مسجدسلیمان در پیش داریم. از همین حالا برای مسابقه سخت آینده استارت بزنید تا انشاالله با دست پر و یک برد خوب آن بازی را پشت سر بگذاریم. ما هم در مجموعه باشگاه هر تلاشی از دستمان بر بیاید انجام می دهیم تا انشاالله حکم کمیته انضباطی در استیناف تغییر کند و حق به حقدار برسد.»

بعد از مدیرعامل، اسحاق اینانلو رییس هیات مدیره باشگاه پیکان هم جملاتی را در جمع بازیکنان بر زبان آورد. او نیز از نفرات تیم خواست که با انرژی و انگیزه زیاد کارشان را جلو ببرند و اتفاق پیش آمده در بحث انضباطی در روحیه شان تاثیر منفی نگذارد.