آخرین رقم کمک هواداران پرسپولیس به باشگاه

به گفته کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ، تا ساعت 17:30 چهارشنبه، 12 خرداد رقم 24 میلیارد و 400 میلیون ریال وارد حساب باشگاه شده است.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: طبق تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در هفته آتی هدایایی به صورت قرعه‌کشی به هوادارانی که تا به حال کمک کرده‌اند، تعلق می‌گیرد و طرفدارانی که از  فردا پنجشنبه 13 خرداد تا صبح روز چهارشنبه هفته آینده با هر رقمی به پرسپولیس کمک کنند، قرعه‌کشی ویژه  و جداگانه‌ای را تجربه می‌کنند.

علی‌اسماعیلی همچنین گفت: افزایش آرای انضباطی به خصوص در سطح بین‌المللی علیه باشگاه پرسپولیس، بحران‌ساز شده، اما همین کمک‌های هواداری، مهم‌ترین دلگرمی برای تیم مدیریتی باشگاه برای تلاش جهت رفع مشکلات و بحران‌ها به حساب می‌آید. مدیریت باشگاه قدردان ریال به ریال پولی است که از سوی طرفداران به حساب اعلام شده پرسپولیس وارد می‌شود.

وی در نهایت تصریح کرد: به هر حال، کمپین‌ها ادامه دارد و باید بابت همراهی و اتحاد برای حمایت از باشگاه، به هواداران دست مریزاد گفت. طرفداران پرسپولیس همچنان در حال مرزگشایی در فرهنگ هواداری و حمایت از یک تیم فوتبال هستند که این اتفاق باید برای همه ارکان پرسپولیس یک افتخار تلقی شود.