اولین واکنش رادوشوویچ پس از جدایی از پرسپولیس

رادوشوویچ درباره جدایی از پرسپولیس گفت: من 5 سال در پرسپولیس رنج کشیدم، حقوقم منظم نبود و در حال حاضر هم باشگاه نمی‌تواند از پرداخت آن برآید. پرسپولیس باشگاه برزگی است و من لحظات زیبایی را با این تیم پشت سر گذاشتم اما مدیریت باشگاه نسبت به من و خانواده‌ام بی احترامی کرد.

دروازه بان کروات پرسپولیس افزود: از همه مربیان و همه کسانی که از من حمایت کردند متشکرم. از هواداران و آقای برانکو ایوانکوویچ که مرا به ایران آورد، تشکر می‌کنم. من چهار عنوان قهرمانی لیگ، سه سوپرجام ، یک جام حدفی با پرسپولیس به دست آورد و دو بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم.

جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس

واکنش گل محمدی به غیبت رادوشوویچ

این اخبار درباره رادوشوویچ در شرایطی منتشر شده است که یحیی گل محمدی دیروز در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت که این سنگربان کروات باید به پرسپولیس بازگردد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: او دیروز و پریروز اجازه داشت در تمرینات حضور نداشته باشد اما امروز باید می‌آمد. ما پیگیر قضیه هم هستیم اکنون یک دروازه‌بان جوان از بیرون آمده و با ما تمرین می‌کند. مشکلات هست و باید در داخل باشگاه حل شود. رادوشوویچ دروازه‌بان خوب و مهره مهمی برای ما است. او باید برگردد و با تیم تمرین کند. باید این مشکلات حل شود. من به سمیعی هم گفته‌ام که این مشکلات را داریم و با او صحبت می‌کنم تا زودتر برگردد.