تلاش جدید استقلال برای حل مشکل فرهاد مجیدی

کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل با انتشار احکام انضباطی،  باشگاه استقلال را به دلیل مصاحبه تند وریا غفوری در عربستان و همچنین عدم حضور فرهاد مجیدی در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی جریمه کرد و این باشگاه علاوه بر مبالغ موردنظر، خودش هم به صورت مستقیم و جداگانه با جریمه نقدی مضاعفی مواجه شد.

 نکته قابل تأمل اینجاست که در حکم صادر شده قید شده قسمتی از جرایم حتماً باید طی مدت مقرر به حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا واریز شود ولی ظاهراً مقامات باشگاه استقلال می‌خواهند مسئله را به گونه دیگری جلو ببرند.

این‌طور که یکی از مسئولان باشگاه بیان کرد، احتمالاً طی روزهای آینده مذاکراتی با کنفدراسیون صورت خواهد گرفت و به آنها این مسئله بار دیگر یادآوری خواهد شد که به دلیل تحریم‌های بانکی، استقلال امکان اینکه به صورت مستقیم از حساب ارزی خود رقمی را به حساب متولی فوتبال آسیا در مالزی واریز کند، ندارد.

این مسئول استقلال اضافه کرد: ما دقیقاً به خاطر همین تحریم‌ها نمی‌توانیم مطالبات خود از بابت شرکت در لیگ قهرمانان را سروقت دریافت کنیم و روی همین اصل کنفدراسیون می‌تواند جرایم باشگاه استقلال را از درآمدهای این تیم بابت شرکت در لیگ قهرمانان و صعود از گروهش که هم‌اکنون در مالزی بلوکه شده است کسر کند.