واکنش یحیی گل محمدی به احتمال حضور در تیم ملی

 تیم فوتبال  پرسپولیس در دیدار سوپرجام فصل 99-1398 فوتبال کشورمان مقابل تراکتور به برتری یک بر صفر رسید.

* تعداد افراد متفرقه پس از پایان بازی به داخل زمین آمده و ضمن شادی با بازیکنان پرسپولیس در پایان مسابقه زمانی که سرخ‌پوشان قصد خروج از تونل ورزشگاه را داشتند در کنار آنها بدون رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی عکس یادگاری گرفتند.

* سهیل مهدی مسئول رقابت‌های لیگ برتر پس از اتمام جشن قهرمانی پرسپولیس گلایه زیادی نسبت به برخی ناهماهنگی‌ها در زمان برگزاری این جشن داشت و آنها را با اهالی رسانه در میان گذاشت.

*‌ مسئولان ورزشگاه آزادی با هماهنگی سازمان لیگ پس از خروج پرسپولیسی‌ها به رختکن بلافاصله زمین را از لوازمی که برای جشن به کار گرفته بودند تخلیه کردند تا زمین ورزشگاه آزادی برای دیدار فردای استقلال و پدیده آماده باشد.

* پس از این مسابقه تعدادی از هواداران پرسپولیس همراه خانواده‌های خود که در مقابل هتل المپیک تجمع کرده بودند مقابل اتوبوس این تیم را گرفتند و برای لحظاتی شادی کردند. 

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که در نشست خبری پس از بازی شرکت  نکرده بود زمانی که قصد خروج از ورزشگاه را داشت باز حاضر به گفت‌وگو با اهالی رسانه نشد و حتی پاسخ به سؤال یکی از آنها مبنی بر احتمال سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی سکوت کرد.