پیشکسوت پرسپولیس جواب خطیبی را داد

اسماعیل حلالی  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان پایتخت در بازی سوپرجام اظهار کرد: نیمه اول بازی کیفیت آن چنانی نداشت، اما در نیمه دوم بازی سرعت گرفت و سرخپوشان ۲، ۳ موقعیت گلزنی خوبی ایجاد کردند و در نهایت آن‌ها از محدود موقعیت‌های خود استفاده کردند و به گل برتری دست یافتند. تصور می‌کردم که  بازی باکیفیتی  مشاهده کنیم که این اتفاق رخ نداد.  

حلالی درباره اظهارات رسول خطیبی مبنی بر اینکه یک جام قهرمانی به تیم وزارت ورزش و دولت تقدیم شد، گفت: واقعیت این است که فدراسیون فوتبال با مربیان متخلف برخورد نمی‌کند تا آن‌ها چنین اظهاراتی را بیان نکنند. مربیان ما باید بزرگ منش باشند و کار خود را انجام بدهند و نگرش حرفه‌ای داشته باشند و به دانش خود اضافه کنند. به نظرم این اظهارات  را  افراد  کوچک مطرح می‌کنند و چشم دیدن موفقیت تیم پرسپولیس را ندارند. مربی فوتبال حق ندارد که درباره مسائل غیر فنی صحبت کند و  وزیر ورزش را زیر سئوال ببرد. با وجود اینکه وزارت ورزش  مالک سرخابی‌ها است، اما باختن یک تیم چه ارتباطی به سلطانی فر وزیر ورزش دارد که همه مسائل را به او ربط می‌دهند. به نظرم ثبات در  مدیریت و کادر فنی می‌تواند تراکتور را از وضعیت بحرانی نجات بدهد.

او افزود:  تیم تراکتور یک ماه فرصت داشت تا آماده بازی سوپرجام شود و از  آن طرف هم ملی پوشان پرسپولیس  با روحیه بالایی  در زمین مسابقه حضور یافتند، اما در نهایت بازی جذابی ندیدیم. در مجموع سرخپوشان به قهرمانی سوپرجام دست یافتند و آن‌ها با روحیه مضاعف  به مصاف حریفان خود در لیگ برتر فوتبال می‌روند.  

ثبات باعث موفقیت پرسپولیس شده است 

حلالی بیان کرد: در حال حاضر مدیرعامل و سرمربی استقلال به جان هم افتادند و این موضوع چه ارتباطی به وزیر ورزش دارد که به او اعتراض می‌کنند. همچنین ثبات در مدیریت، کادر فنی و  بازیکنان و  اتحاد  بین بازیکنان و هواداران باعث شده تا سرخپوشان به موفقیت برسند. با وجود اینکه تیم پرسپولیس امسال  ۵، ۶ تغییر داشته، اما با تدبیر، فکر و اندیشه این تغییرات صورت گرفته است. اگر دوستان بزرگ فکر کنند در آن صورت به جام قهرمانی دست می‌یابند.  

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با قهرمانی در سوپرجام روحیه اش افزایش یافت و این تیم می‌تواند در لیگ برتر فوتبال، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم افتخار آفرینی کند. البته امیدوارم بازیکنان پرسپولیس دچار غرور کاذب نشوند و قهرمانی‌های خود را ادامه بدهند.