پیشنهاد وسوسه‌برانگیز تیم ایرانی به مدافع پرسپولیس!

کنعانی‌زادگان که قراردادش با پرسپولیس رو به اتمام است، به مرد اول این تیم در نقل و انتقالات تبدیل شده و شایعات زیادی پیرامون او وجود دارد. در تازه‌ترین شایعه معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادعا کرده که «یک تیم صنعتی» پیشنهادی ۲۵ میلیارد تومانی به این بازیکن داده است.

شکوری در مورد پیشنهادات پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنانی که قراردادشان در تیم ما رو به اتمام است، شاید بهترین‌های آسیا باشند. آن‌ها در چهار سال دو بار به فینال آسیا رسیدند و چهار بار قهرمان ایران شدند و حتما پیشنهادات خوبی از حوزه خلیج فارس دارند و ما از آن متعجب شدیم.

وی افزود: کنعانی زادگان از تیم‌های ایرانی پیشنهاد ۲۰-۲۵ میلیاردی دارد. من بارها اعلام و خواهش کردم که نهادهای مربوطه ورود کنند، اگر پرسپولیس دولتی است بقیه تیم‌ها هم دولتی هستند و خودمان را گول میزنیم و بگوییم بقیه خصوصی هستند. پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار خصوصی‌ترین تیم ایران است، اما یک ریال هم از بودجه دولتی نمی‌تواند بگیرد. این درباره استقلال هم وجود دارد، اما بعضی باشگاه‌ها از بودجه دولتی استفاده میکند و اسم خصوصی دارد. این پیشنهاد هم از چنین باشگاهی بوده.

شکوری در مورد تمدید قراردادها گفت: پرسپولیسی که می‌بینید را همین بازیکنان ساختند و به باشگاه کمک خواهند کرد و ما هم تلاش خودمان را میکنیم تا بهترین پیشنهاد را بدهیم. تا حالا هیچ بازیکنی اعلام نکرده که جدا می‌شود، یک سری پیشنهادها به ما دادند و ما هم پیشنهاد خودمان را دادیم.