بازیکنان پرسپولیس شاکی شدند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مس رفسنجان را شکست داد که بازیکنان این تیم بعد از بازی در رختکن به پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراض کردند.

این اعتراض در حالی شکل گرفته که اعضای تیم پرسپولیس تا به اینجای فصل فقط ۶۰ درصد از مبالغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و از طرف دیگر روزنامه خبرورزشی مدعی شده که  فقط 35 میلیون تومان پاداش به حسابشان واریز شده است. این اتفاقات و عدم واریزی ها باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است.

این موضوع در حالی مطرح می شود که بازیکنان این تیم یک روز بعد از قهرمانی در سوپرجام به دلیل عدم رضایت از پرداختی های باشگاه قصد تمرین کردن نداشتند و با وساطت افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی اعتصاب آنها شکسته شد.

بازیکنان پرسپولیس در صحبت های خود با سرمربی و سرپرست تیم گفته‌اند از آنجایی که مبلغ قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم نسبت به سایر تیم‌ها کمتر است و با توجه به نتایجی که این تیم تا به حال کسب کرده، انتظار دارند تاخیری در پرداخت مطالباتشان وجود نداشته باشد و از طرف دیگر، پاداش‌هایی هم بابت پیروزی‌های پیاپی تیم به حسابشان واریز شود.

گفته می‌شود اعضای تیم به شدت از عدم پرداخت مطالبات‌شان آن هم در حالی که استقلالی‌ها از سوی سرمربی خود و یا مشاور هیات مدیره پاداش  گرفته‌اند، به شدت ناراحت و عصبانی هستند.

البته مدیران پرسپولیس هم در این مدت وعده‌های زیادی به اعضای تیم فوتبال خود داده‌اند که باید منتظر ماند و دید این وعده‌ها چه زمانی عملی می‌شوند.

حالا قرار است مسئولان تیم گلایه‌های بازیکنان را به گوش مدیران باشگاه برسانند تا هرچه سریع‌تر در جهت حل مشکلات مالی قدم برداشته شود.