کریمی: از نحوه بدست آوردن 3 امتیاز راضی نیستم

فیروز کریمی بعد از برد مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهارداشت: امیدوارم این پیروزی را دوستان به کرم خود قبول کنند اما من از نحوه به دست آوردن این 3 امتیاز راضی نبودم.

به خاطر ایثار بچه‌ها و شجاعتی که داشتند این برد قابل قبول است و امیدوارم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دار باشد.

سرمربی تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که پس از به ثمر رساندن گل تراکتور عقب کشید، آیا می‌خواستید از تنها گل زده حفاظت کنید، گفت: من خیلی به تیم اشراف نداشتم و تنها یک جلسه با تیم کار کردیم اما همان یک جلسه باعث شد کاری که کردیم به حفظ تنها گل کمک کند.

وی افزود: یکی از دوستان می‌گفت این جمله "گوش، گوش، صدا" که می‌گفتید چه بود؟ گفتم گم نکردن یار مستقیم هر کس در زمین بود که بچه‌ها خوب انجام دادند. بازیکنان ذوب‌آهن میانگین قدی بلندی دارند. وقتی خرم را تغییر دادیم خنده‌ام گرفت دیدم چطور به حریفش نگاه می‌کند. بازی مقابل امثال این تیم که قد بلند و پرش بالایی دارند سخت است. 

سرمربی تراکتور یادآور شد: اگر اخباری نبود کارمان سخت‌تر می‌شد اما بچه‌های ما جانانه جنگیدند. قسمتی از کار این بود عقب نشینی و از گل زده حفاظت کردیم. قسمتی دیگر این بود که از خط حمله استفاده کرده و گل بیشتری بزنیم که البته نشد. البته فشار حریف هم باعث شد عقب نشینی کنیم. روی این موضوع کار کرده بودیم که از گل زده حفاظت کنیم. باید کار بیشتری انجام شود تا بازیکنان، کادر و هواداران از این حالت التهاب بعد از گل خارج شوند.

کریمی با اشاره به مصدومان بی‌شمار تیمش، عنوان کرد: ما به دلیل مصدومیت‌های بی سابقه که نمی‌دانم علت آن چیست و بازیکنانی که اکثرا در آستانه محرومیت هستند با مشکلاتی روبه‌رو هستیم. بچه‌ها کمی تحت تاثیر بودند و برای بازی بعد چند بازیکن را نداریم. البته آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند دنبال بهانه نیستم. اگر ایمان نداشتم نمی‌توان تغییر ایجاد کرد نمی‌آمدم. ما در این تیم خیلی مصدوم داریم و همین طور بازیکنانی که در آستانه محرومیت قرار دارند. باید فکری کنیم ببینیم می‌توانیم کسی را اضافه کنیم تا از مخمصه رهایی یابیم یا خیر.