مقابل ذوب‌آهن غیرفنی باختیم، مسئولان ورود کنند

سعید لطفی درباره شکست بحث‌برانگیز نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن اصفهان ، گفت: امیدوارم مسئولان به این موضوع ورود کنند. از لحاظ فنی نمی‌توان چیزی گفت و فقط می‌توانم بگویم غیرفنی باختیم. نمی‌توانم چیز دیگری بگویم و امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی نفت چیزی از تماس بازیکنان با خارج از تیم برای کم‌کاری و تبانی شنیده است و درباره خبر کنار گذاشته شدن سه بازیکن تصریح کرد: بله این مسائل را شنیدیم، اما نمی‌توانم از بازیکنی نام ببرم. درباره کنار گذاشتن بازیکنان هم چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده و اطلاع دقیقی در این باره ندارم. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.

مربی نفت مسجدسلیمان راجع به شرایط روانی این تیم برای دیدار هفته آینده مقابل استقلال اظهار داشت: بازی دشوار و شرایط سختی داریم. باید بازیکنان را از لحاظ بدنی و ذهنی ریکاوری کنیم تا شرایط خوبی مقابل استقلال داشته باشیم.

لطفی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی سبب شده برخی از نفتی‌ها رو به مسائل غیرفوتبالی و تبانی بیاورند یا خیر، بیان کرد: مدیران باشگاه تاکنون همه مبالغ وعده داده شده را پرداخت کردند. آنها قبل بازی با ذوب‌آهن هم اعلام کردند بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود و مشکل خاصی از این بابت نداشتیم.