یحیی گل محمدی و سید جلال حسینی با هم اختلاف دارند؟

محمدرضا مهدوی در خصوص تقابل  پرسپولیس  و تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم بازی پرسپولیس و تراکتور پرحاشیه‌ای می‌شود چرا که نیمکت تراکتور استاد جنگ روانی است. کادرفنی تراکتور خوب بلد است با روح و روان دیگران بازی کند. البته بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به واسطه تجربه‌ای که دارند، برنده از این بازی خارج می‌شوند.

وی افزود: با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم، پرسپولیس با اقتدار برنده این بازی می‌شود. چون پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد. نباید فراموش کرد فیروز کریمی، امیر قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی مربیان با تجربه‌ای هستند. هنوز مانده یکسری مربیان به تجارب آن‌ها برسند. چرا که امثال فیروز کریمی فوت وفن‌هایی می‌دانند که روی نتایج مسابقه تاثیرگذار است. شما ببینید در ۴ مسابقه تراکتور به همراه کریمی ۹ امتیاز گرفته و الان مدعی کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اختلاف  یحیی گل‌محمدی  و  سیدجلال حسینی ، گفت: لیگ‌برتر فرسایشی است و بازی‌ها در اواخر لیگ قرار دارد. بازیکنان پرسپولیس ۱۴ یا ۱۵ ماه استراحت نداشته‌اند. گاهی اوقات بازیکن به خاطر اینکه به تیمش کمک کند، اصرار به بازی کردن دارد. با این حال کادرفنی سلامت بازیکن را هم در اولویت قرار داده است. بین هر پدر و پسری حرف و حدیث پیش می‌آید.

مهدوی در خصوص حواشی پیرامون حامد لک تصریح کرد: کادرفنی پرسپولیس باید جلوی این حواشی را بگیرد و تمام تمرکز تیم را بر روی دو بازی باقیمانده قرار بدهند.