مجیدی: سرمربی استقلال به ایراد گرفتن داور درباره پیراهنش احترام گذاشت

فرزاد مجیدی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم کارمان با قهرمانی به پایان برسد و با توجه به تلاشی که انجام دادیم بتوانیم جام گرفته و هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی از داوری مسابقه توضیح داد: فکر می‌کنم این سؤال را نباید از من بپرسید بلکه باید از خودش بپرسید. شکست برای همه بد است و همه را ناراحت می‌کند. امیدوارم امیر قلعه‌نویی و تیمش هم در ادامه راه موفق باشند.

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد برگزاری دیدار فینال در اصفهان توضیح داد: اتفاقی است که افتاده و باید برویم و در اصفهان بازی کنیم. موضوعی که برای ما مهم است محکم برداشتن گام آخر است. با شناختی که از اعتماد به نفس بچه‌های خودمان دارم می‌دانم باید بیشتر تلاش کرده و جام را به هواداران استقلال هدیه کنیم.

مجیدی افزود: امیدوارم طرفداران راضی باشند زیرا کل اعضای مجموعه و بازیکنان شبانه‌روز کنار هم تلاش می‌کنند و امیدارم کارمان به سرانجام برسد.

وی در خصوص تنش‌های ایجاد شده بین نیمکت‌نشینان و سکونشینان دو تیم در پایان نیمه اول گفت: در فوتبال این اتفاقات طبیعی است و زیبایی‌های فوتبال هم به همین مسائل است. هر اتفاقی هم افتاد ما برنده میدان بودیم و خدا را شکر می‌کنم سربلند شده و شرمنده هواداران‌مان نشدیم. می‌دانیم آنها خیلی به ما انرژی مثبتی می‌دهند و باید تمام توان خود را برای طرفداران بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم امروز مقابل آنها سربلند هستیم و امیدوارم روز یکشنبه هم جامی که لیاقت طرفداران و شایسته استقلال است را به آنها بدهیم.

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به انتقاد اعضای تیم گل‌گهر نسبت به حضور برخی هواداران آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: برای تیم گل‌گهر آرزوی موفقیت می‌کنم. باید بیشتر تلاش کنند. تیم خیلی خوبی است و مجموعه باشگاهی و مدیریتی خوبی دارد. ان‌شاءالله در سال آینده بتوانند موفق‌تر باشند.

مجیدی درباره اینکه آیا از لحاظ مدیریتی وضعیت استقلال بهتر شده است، گفت: این موضوع را از مدیریت بپرسید. برای همه دوستان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم چند روز دیگر بتوانیم جام را به هواداران خود هدیه کنیم.

وی در خصوص ایراد گرفتن داور مسابقه از لباس فرهاد مجیدی اظهار داشت: این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. به هر حال نظر داور بوده و دیدید سرمربی ما هم به این نظر احترام گذاشت. ان‌شاءالله برای مسابقات بعدی رنگ پیراهن را مشخص می‌کنیم تا چنین اتفاقی نیفتد.

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا قولی برای قهرمانی به هواداران می‌دهد، توضیح داد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل هواداران خجالت‌زده نباشیم تا همین‌جا هم امیدوارم از ما راضی باشند طرفداران خیلی پشت تیم بوده و انرژی مثبتی به ما می‌دهند امیدوارم در بازی فینال همین انرژی مثبت به ما داده شود تا بتوانیم جام بگیریم زیرا سزوار این جام هستیم. واقعاً لیاقت هواداران ما بیشتر از این حرف‌ها است.

مجیدی در خصوص اینکه چه زمانی جعبه سیاه استقلال را باز می‌کند، گفت: از این سؤال تشکر می‌کنم اما جعبه سیاه را درون مجموعه خودش باز می‌کنند. اگر اتفاقی باشد در آن جعبه سیاه است که باید اطلاع‌رسانی شود حتماً این کار را انجام می‌دهیم.