تمدید قرارداد ۳ بازیکن با نساجی

مدیران نساجی مازندران پس از اینکه توانستند ساکت الهامی را حفظ کنند و برای ادامه همکاری با سرمربی موفق خود به توافق برسند، برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در لیست الهامی قرار دارند، اقدام کرده‌اند.

حامد شیری، حسن نجفی و شاهین ثاقبی، سه بازیکنی هستند که باشگاه نساجی مازندران امروز اعلام کرد قراردادشان را به‌صورت رسمی و به مدت دو فصل تمدید کرده و این سه نفر به کارشان در این تیم ادامه خواهند داد.

شیری که کاپیتان نساجی مازندران هم هست، طی سه سال اخیر برای این باشگاه به میدان رفته و پیش از آن هم در یک مقطع به مدت دو فصل سابقه بازی برای نساجی را داشت که امروز برای تمدید قراردادش مجددا به توافق رسید.

حسن نجفی نیز که سال گذشته از شاهین شهرداری بوشهر به نساجی آمد و برای تیم استان خود به میدان رفت، به مدت دو سال دیگر قراردادش را تمدید کرد و در جمع شاگردان ساکت الهامی ماند.

شاهین ثاقبی، هافبک پیشین تراکتور، سپاهان، ملوان و ماشین‌سازی هم نیز دیگر بازیکنی است که قراردادش با نساجی را تمدید کرد. این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی به نساجی اضافه شد و نمایش خوبی در این تیم داشت، فصل جدید را هم با نساجی شروع می‌کند.