محرومیت دو جلسه ای پورموسوی قطعی شد

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار و از سوی محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات ماده ۸۹ ( استنکاف از اجرای محرومیت) رخ داد.وی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند . این رای قابل تجدید نظر است.

* دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم برگزار شد و از سوی نادر غبیشاوی، مربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتار در قبال مقام رسمی که منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

*سیروس پورموسوی ، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل بدرفتاری در مقابل مقام رسمی منجر به اخراج و استفاده از الفاظ توهین آمیز در مصاحبه مطبوعاتی نسبت به داور به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

* حکیم نصاری، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به خاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

محرومیت دو جلسه ای پورموسوی قطعی شد

* اسماعیل قنبری، مربی تیم صنعت نفت آبادن نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

تیم صنعت نفت آبادان به دلیل سوء رفتار تیمی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.