دلبری دراگان اسکوچیچ

تیم ملی فوتبال ایران ، عراق را سه بر صفر شکست داد. در کمتر از سه ماه، تیمی که معمولا برای ایران دردسر درست می‌کرد، دو بار با نتایج یک بر صفر و سه بر یک مقابل تیم‌ملی شکست خورد.

دراگان اسکوچیچ با نتیجه ای که سه شنبه شب حاصل شد، به رکورد تعداد بردهای متوالی محمد مایلی کهن با ایران رسید. در سال ۹۶ تیم ملی با هدایت این مربی موفق شد ۹ بازی پی در پی مقابل تیم‌های کویت(۲بار)، قطر، نپال(۲ بار)،سریلانکا(۲ بار) و عمان (۲ بار) برنده باشد. اسکوچیچ و تیم ملی اما به مراتب مقابل رقبای دشوارتری این رکورد را به دست آوردند.

نظرت مخاطبان این خبر را درباره عملکرد کادرفنی در ادامه مشاهده می نمایید:

خیلی خوب و بدون حاشیه .به نظرم ایشون از همه مربی های قبلی تیم ملی بهتر نتیحه گرفته وباید حفظ بشه

با توجه به شرایط و امکانات فعلی کشور ما، ایشون گزینه مناسبی هست و با کمترین هزینه داره تیم رو اداره میکنه. قطعا اگر هدف ساختن نسل جدید فوتبال باشه نیاز به مربیان صاحب سبک و حرفه ای تر و زیر ساخت ها و بودجه متناسب هست که در حال حاضر فراهم نیست.

مربی بسیار خوب و عالی و البته بسیار بی ادعا، برعکس بسیاری دیگه از مربیان...!!!

میراث کی‌روش رو تا حدودی به بهترین شکل ازش استفاده میکنن

انگار که در مقدماتی جام جهانی با تیم های اروپایی بازی میکردیم. همین سوریه رو در دوره قبل کی روش یه ماه تو اردو بود مساوی کرد باهاش

بی حاشیه و صبور شاید هم خوش شانس تا حالا که موفق بوده تا پایان جام جهانی بماند

دلبری دراگان اسکوچیچ

با یک گل بهار نمیشه اونم به واسطه برد چند تا تیم متوسط و رو به پایین. هر وقت حاکم بود بر تیمهای درجه 1 آسیا و هر وقت در جام جهانی با ثبات و مقتدر بود اونوقت میشه قضاوت کرد. عادت نکنیم به متوسط بودن

کارش درسته . باید بهش اعتماد کرد