توضیحات ربیع خواه درباره وضعیت تیم شهرخودرو

محسن ربیع خواه ، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درباره وضعیت عجیب این تیم مشهدی اظهار کرد: ما از اول می‌دانستیم که تیم شهرخودرو مشکلات زیادی دارد، اما فکر نمی‌کردیم آن قدر مشکلات حاد باشند. مسئولان وعده و وعید داده اند و ما خیال می‌کردیم حل می‌شود. ما هر روز این جا هستیم، اما یک مورد از مشکلات حل نشده است. ما در این مدت به احترام مهاجری تمرین کردیم، اما بازیکنان خانواده دارند و روی حرف مسئولان حساب باز کرده اند؛ اما هیچ کدام از قول‌ها عملی نشدند و ما تصمیم گرفتیم تمرین نکنیم.

او ادامه داد: مسئولان قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باید قرارداد‌های بازیکنان را ثبت می‌کردند. آن روزی که قرار بود پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود، برگه قراردادی متفاوت با روز اول به ما دادند و برخی از بازیکنان مجبور شدند برگه قرارداد را امضا کنند. ما ۲ هفته را از دست دادیم و معلوم نیست در هفته سوم پنجره نقل و انتقالاتی باز شود یا نه!

توضیحات ربیع خواه درباره وضعیت تیم شهرخودرو

ربیع خواه بیان کرد: ما برگه قرارداد را امضا کردیم و نمی‌توانیم همین طوری باشگاه را رها کنیم و برویم. ما با باشگاه شهرخودرو قرارداد داریم و از آن طرف هم باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند.

او درباره این که بازیکنان جدید شهرخودرو می‌توانند برابر تیم نفت مسجد سلیمان در روز شنبه بازی کنند، گفت: پیش بینی اش خیلی سخت است.

بازیکن شهرخودرو درباره این که به نظرش مهاجری یا میثاقیان بهتر است هدایت تیم شهر خودرو را بر عهده بگیرند، گفت: این موضوع در حیطه وظایف ما نیست که سر مربی را انتخاب کنیم و مسئولان باید در این باره تصمیم بگیرند.